Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Minusta myös tuo liivi näyttää kivalta mutta tulee vähän tarjoilija mieleen.

Jos tosiaan olisi eri värinen pusero? Mutta musta )ja valkoinen) on tietysti aina tyylikästä.

Mutta mun ei parane puuttua koska olen tyylitön.

Mutta liivi (y)

Njoo, kyllähän se tarjoilijan asulta näyttää tuollaisenaan. Ehkäpä jos liivin yhdistäisi pitkähihaiseen mekkoon, tai käyttäisi sitä mekkoa vaikka sellaisenaan sellaisenaan, ilman liiviä. Kaipa minä sellaisen sitten joudun metsästämään. Eilen olin kaupoilla eikä meinannut millään löytyä. Jokin hameyhdistelmä jakkupuvun takin kanssa (ilman liiviä) olisi myös hyvä valinta, mutta olen tähän mennessä sovittanut jo monen monta jakkupuvun takkia läpi ja yksikään ei istu. Olen varmaan ihan ihmeellisen muotoinen, kun kaikissa on vyötärö väärässä kohtaa ja takki pussittaa jostain. Näytän aina lähinnä siltä, että olen vetänyt miehen puvuntakin päälle. Vähitellen alkaa turhauttaa. Juhla- ja bilemekkojakin löytyy, mutta ei sellaista pisnismekkoa.

Mulle tuli tuosta liivistä mieleen kansantanhut.

Ommuute ulkona melko lämmintä:cool:

e: 15,2

Viimeksi muokattu:
Hirveä väsymys, mutta spinningpyörän selkään pitäisi loikata. No, kyllä mä jaksan. Itsekuri on rautainen treenien suhteen, toisin kuin ruokien.
Viikonloppu meni ihan kivasti, mitä nyt olin enemmän tai vähemmän näkyvästi huonolla tuulella koko ajan. Syytä en osaa nyt panna sanoiksi.
Sain kuitenkin miehen avulla parvekkeen laitettua kesäkuntoon, ja mun ja likan fillarit fiksattua. Ihana kun pääsee hoitamaan kauppareissun muutamassa minuutissa fillarilla!

Itse asiassa pitäs löytyä kyllä jostain kätköstä edelleen cd:nä, jos en oo muutossa hukannut. Joku tossa ei enää oikein vaan iske.

Laitan vaihtariksi toisen klassikon, joka myös löytyy cd:nä:

Kappas prkl, arvostat laatumusiikkia. Maailmassa on näköjään vielä toivoa jäljellä.

Grillikausi ei startannut, sillä en jaksanut pestä grilliä #itunlaiska

Painepesuri ja aineet olisi tossa valmiina mutta ei irtoo, sätänä

Viimeksi muokattu:
Back
Ylös Bottom