Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

riippuu millä ajaa

sama philishave palvellut Minua jo 20vuotta, eli hankinnän jälkeen ei ole kustannuksia syntynyt kun akun kuukausittaisesta latauksesta

olen jo kymmenen vuotta ihmetellyt mitenkä siinä voi akku pelata ja kestää edelleen!

e.no ei aivan kahtakymmentä, sanotaanko 18v

Mulla oli kakspyttynen philishave ikäluokat 14v-21v.
Sit tyttöystävä osti lahjaks kolmepyttysen philishaven joka käytössä ikäluokat 21v-28v.
Sitten vaimo osti lahjaks uuden kolmepyttysen, jossa tuli pesupömpelit ym muut mukana. Käytössä ikäluokat 28v -
Pari vuotta sitten ostin prismasta jonku pitkän parran surruttimen, en muista merkkiä. Ruskea on. Sillä tulee risupartaa siistittyä.

Turhia lahjoja kaikki, kakspyttynen violetti toimis vieläkin hyvin.

Mä käytin aiemmin vain höylää, sittemmin koiran trimmeriä.

Nyt käytössä toistaiseksi muutaman kympin ihmisille tarkoitettu partatrimmeri + höylä.

Höyläkin on perusmallin vaihtoterä Gillette Mach III (?).

Joo, unohdin mainita notta Gillette fusion pro glide dyna hypersuperlaser on myös käytössä jollain seitsemäntoistateräsillä terillä.
Sillä vetelen kaulan, poskipäät, pari milliä nenän alta, kulmakarvoja ohimoilta, säkit ja no-mans-landin.

Eihän hullareissa mitään vikaa, mutta vähän nostaa katkeruus päätänsä kun en köyhyydeltäni päässyt eilen kavereita tapaa kun menivät raflaan. Ja sitten kuuntelen päälle narinaa kun en muuta tee kuin istun himassa enkä laita edes 40g spagetin jämiä kippoon. Alkaa tää opiskelu kyllä iha oikeasti piisaamaan. :cry:

Eihän hullareissa mitään vikaa, mutta vähän nostaa katkeruus päätänsä kun en köyhyydeltäni päässyt eilen kavereita tapaa kun menivät raflaan. Ja sitten kuuntelen päälle narinaa kun en muuta tee kuin istun himassa enkä laita edes 40g spagetin jämiä kippoon. Alkaa tää opiskelu kyllä iha oikeasti piisaamaan. :cry:
Kuulostaa siltä, että on jälleen aika sujauttaa vähän nakkia askiin.

Aina voi mennä kotishoitoon tienaamaan taskurahaa.

Ei sillä: en minä ole vielä omaa työtäni tekemällä pääässyt rikastumaan. Enkä pääsekään. Siitä pitävät huolen muut asiat kuin minä itse.

E: enkä edes lakannut köyhtymästä.

Jätän hullarit väliin kokonaan ja säästän.

Koirille onkin sitten puolestaan varattuna osteopatiaa ja fysioterapiaa n. 400 euron edestä seuraaville kolmelle viikolle, joten hulluuteen ne rahat menee joka tapauksessa...

IMG_20180411_170006.webp

Minäkin luin hullujen päivien kuvaston. Näin hyvän tuotteen ja ostin muualta netistä halvemmalla.

Ei siellä kyllä usein halpaa ole, jos jaksaa hintavertailuja suorittaa. Jotkut on, jotkut ei.

Back
Ylös Bottom