Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

@Xtreme

Paljo päättyy? Viekö Vanha Rouva?

Hope so.

Real Gaydrid. Ite veikkaan kiikareita.
Ny vast huomasin sun viestin, tasuria olisin veikannu, nyt huomaa kätevästi kuinka vituiks olis se veikkaus mennyt.

Olin niin väsyny, että katoin vaan ekan puolikkaan, siinä kyllä frouvalla oli hyvä draivi ja tasotus roikku ilmassa. Tiedä sitten, mitä jälkimmäisellä tapahtu.

Ny vast huomasin sun viestin, tasuria olisin veikannu, nyt huomaa kätevästi kuinka vituiks olis se veikkaus mennyt.

Olin niin väsyny, että katoin vaan ekan puolikkaan, siinä kyllä frouvalla oli hyvä draivi ja tasotus roikku ilmassa. Tiedä sitten, mitä jälkimmäisellä tapahtu.
Christina tapahtui! Teki hienon maalin saksipotkulla ja Juvelle punainen kortti.

Aloin katselemaan captain american civil waria ja ihmettelin että hetkinen mikäs tollanen punainen ukkeli on... niin selvisi sitten että oon skipannut Age of Ultronin ja olen siis nyt sekaisin siinä mitä tässä tapahtuu... Pitää kai katsoa youtubesta joku pikainen Ultron spessu ja koittaa jatkaa tästä. Ei meinaan löydy netflixistä enää Ultronia
Vaikea uskoa, ettet pääsisi kärryille vaikka yksi osa jääny välistä. Sähän pääset hetkessä kärryille leffoistakin, vaikka alusta olisikin mennyt ohi jo 45 minsaa.
Toista se on mulla, mä "kelaan" takasin heti jos missaan minuutinkin ja joskus joudun "kelata" takasinpäin vaikka en mitään missanutkaan. :hyper:

Yö oli taas jotenkin omituinen, ja niska on yhä kipeä, eikä pää käänny. Eilen oli ihan saatanallisen rankka treeni ja oksetti vielä kotonakin. Tuohon varmasti vaikutti se, että istuin koko helvetin työpäivän siellä ravintolassa pomon synttäreillä, ja söin huonosti. Järkyttävän hidas palvelu ja pienet annokset. Just se syy miksi en kannata tuollaista fine diningia.

Ou jeah, kolmisen tuntia unta kuulassa. Kahvit naamaa ja sit kauppaan. 2003c411c30dbda2647ddc3a0cee36de.webp

Olipas mukava pääsiäisloma. :) Arkeenpaluuta helpottaakseni varasin lennot Tukholmaan kesälle ja aion vierailla siellä myös helatorstaina M/S Mariellalla :oujee:

Muuten, mun horo-pantseihin tuli reikä. :unsure: täytyy siis mennä ilman seuraavan kerran puntille (y)

Ja seuraavaksi aion korkata tämän pääsiäisen ensimmäisen mämmi-annoksen :cool:

Back
Ylös Bottom