Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Vitsi mua rassa tuo Ranskan Ylen toimittaja mikälie stina kun näyttää ihan siltä että olisi kipeetä tekevä värisevä anustappi perseessä mutta silti koittaa keimailla kameralle ja ilme on sellainen että häntä kuvataan mutta samalla pitäs kertoa jotain uutisten tapaista.

Polvilämppärit hiosti polvia niin, että sääriä pitkin valuu hikeä. Hihi kutittaa.

20 minsaa hissi musaa tuntuu ikuisuudelta, palvelemme teitä pian...Huomenna pitäis vielä kertaalleen soittaa takaisin että kyllä vika on omassa modeemissa kun testimodeemi toimii täydellisesti.

Salillakin kävin vaikka meinasin jättää käymättä...

Mutta nyt puuro naamariin ja :zzzz:

No mitäs, kun ei tullu oltua riittävästi töissä pyhinä niin yö perään kun yhtä kaivattiin vielä jengiin. No saapahan remontoitua kämppää. Kun vaan ehtis. Voi persus. Huomenna kyllä salille vaikka pää kainalossa. Jännä nähdä miten loppuvuos hoituu firmalla kun jo nyt ei meinaa löytyä halukkuutta porukalta. Otanpas kahvia..

10 vuotta Pakkotoistolle kirjautumisesta.. Paljon tullu länkytettyä paskaa, sorry! Mut on tää vaan viihdyttävä paikka! Ei oo sellaista kertaa tietokoneen ääressä etteikö Pakkis ole auki! KIITOS ja ANTEEKS.. Jatketaan!

Kyllä. Korjaa ite.
Hyvä on!
Esitän näin ollen julkisen pahoittelun ja pyydän anteeksi että leimasin kyseisen miesparan alkoholistiksi ilman sen parempaa tietoa asiasta.
Saattoihan hän olla vaikka täyttä ymmärrystä vailla.

Aamujen aamua. Mulla ei kyllä ole oikein koskaan mitään sanottavaa tänne muutoin kuin aamuherätysten aikaan, ja silloinkin vain rutinaa väsymyksestä. Mälsää metrossa, mutta etäisesti kivaa hommissa sentäs.

Aloin katselemaan captain american civil waria ja ihmettelin että hetkinen mikäs tollanen punainen ukkeli on... niin selvisi sitten että oon skipannut Age of Ultronin ja olen siis nyt sekaisin siinä mitä tässä tapahtuu... Pitää kai katsoa youtubesta joku pikainen Ultron spessu ja koittaa jatkaa tästä. Ei meinaan löydy netflixistä enää Ultronia

Back
Ylös Bottom