WEIGHTLIFTING Painonnostovideoita

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja strong
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: Painonnostovideoita – tempaus, työntö ja treenipätkät

Meta description: Painonnostovideoita-ketju: tempaus- ja työntöklipit, treenipätkät, kisavideot, tekniikka-analyysit ja PR-yritykset.

Peltosen sarja alkaa 20:30.

Tästä streamista pitäis näkyä ja eurosportilla ohjelmatietojen mukaan joku lähetys tulossa kisoista.

Ja ettei unohtuisi että suomessa vielä on miespainonnostoakin vaikka naisten mitalisateen jälkeen sitä tuntuu olevan vaikea käsittää, Eero Retulainen komeasti työnnön neljäs EMssä! Yhteistuloksen 7.
Ja pakko mainita että 85ssa meni yhteistulospronssi 335. Samalla tuloksella jonka Milko Tokola teki 2016 EMssä!

Totta joo. Eli Aasian puolelle jäi vuodeksi bannatuista vain Kazakstan ja Kiina.

Jännä nähdä, tuleeko puhdasta jälkeä ikinä, nämä kilpailukiellot kun määrättiin kai Pekingin ja Lontoon uusintatestien perusteella. Itse katsoisin mieluummin isoja nostoja kuin luomu-urheilijoita.

Totta joo. Eli Aasian puolelle jäi vuodeksi bannatuista vain Kazakstan ja Kiina.

Jännä nähdä, tuleeko puhdasta jälkeä ikinä, nämä kilpailukiellot kun määrättiin kai Pekingin ja Lontoon uusintatestien perusteella. Itse katsoisin mieluummin isoja nostoja kuin luomu-urheilijoita.

Ei urheilusta tule koskaan puhdasta! Eikä sille vain mitään voi. Vähän harmittaa kun nytkin katselee kisoja siellä on paljon henkilökohtaisia käryjä kärsineitä nostajia, huom. Suomea myöden. Sitten evätään kokonaisia maita pois. Ja doping rehottaa kisoissa yhtälailla. Politiikkaa tämä vain on!

Ja ettei unohtuisi että suomessa vielä on miespainonnostoakin vaikka naisten mitalisateen jälkeen sitä tuntuu olevan vaikea käsittää, Eero Retulainen komeasti työnnön neljäs EMssä! Yhteistuloksen 7.
Ja pakko mainita että 85ssa meni yhteistulospronssi 335. Samalla tuloksella jonka Milko Tokola teki 2016 EMssä!

Eikä Miika unohdeta sinuakaan! Työnnön mitalli olisi myös sinulla ollut näpeissä.
Mutta arvostan silti sinun nelos sijaa työnnössä korkeammalle kuin näitä mitaleita. Silloin kuitenkin oli kaikki maat mukana. Ja silti olet ollut taistelemassa mitaleista useampana vuonna. Hatunnostot siitä.

View: https://m.youtube.com/watch?v=ZRiImDUbbGI

Kyllä näitä ylläolevan tapaisia kisoja on ikävä. Itselleni nämä meneillään olevat karkelot eivät ole tarjonneet oikein mitään mielenkiintoa. Suomi on saanut mitaleja, onnea nostajille, ei muuten hetkauta tunteita. No onneksi kilpailukiellot poistuvat vuoden loppuun mennessä. Itse katson mieluummin painonnostokisoja missä tehdään kovia tuloksia, oli ne metodit sitten mitkä hyvänsä.

View: https://m.youtube.com/watch?v=ZRiImDUbbGI

Kyllä näitä ylläolevan tapaisia kisoja on ikävä. Itselleni nämä meneillään olevat karkelot eivät ole tarjonneet oikein mitään mielenkiintoa. Suomi on saanut mitaleja, onnea nostajille, ei muuten hetkauta tunteita. No onneksi kilpailukiellot poistuvat vuoden loppuun mennessä. Itse katson mieluummin painonnostokisoja missä tehdään kovia tuloksia, oli ne metodit sitten mitkä hyvänsä.

Haluan aiheeseen kommentoida koska itseäni häiritsee että aina otetaan puheeksi vain doping . Venäjä, Ukraina, Armenia , Valko-Venäjä ovat Euroopan parhaat painonnostomaat koska on paras valmennustieto. Jos kaikki olis puhtaita , Nämä maat olis silti kärjessä . Itse tein 94seen 355kg lifetimedrugfree ja Venäjän Alexander Ivanov 411kg aineilla . Ei tuo ero pelkästään tule aineista. Ivanov on uran alusta asti harjoitellut paremmin. Siksi tekniikka on parempi ja voima-arvot tasapainossa. Halusin sanoa tämän siksi että itse haluan nähdä nuo maat jatkossa kisoissa koska nyt niiden puuttuessa ei nähty parasta painonnostoa. Aineilla tai ilman. Itse en aineista ymmärrä mitään mutta nykyään ymmärrän tekniikasta ja harjoittelusta. Ja Tiedän kuinka paljon itse niissä asioissa tein asiat huonommin kuin niiden maiden huiput. Yrittäkää löytää pointti :D

Haluan aiheeseen kommentoida koska itseäni häiritsee että aina otetaan puheeksi vain doping . Venäjä, Ukraina, Armenia , Valko-Venäjä ovat Euroopan parhaat painonnostomaat koska on paras valmennustieto. Jos kaikki olis puhtaita , Nämä maat olis silti kärjessä . Itse tein 94seen 355kg lifetimedrugfree ja Venäjän Alexander Ivanov 411kg aineilla . Ei tuo ero pelkästään tule aineista. Ivanov on uran alusta asti harjoitellut paremmin. Siksi tekniikka on parempi ja voima-arvot tasapainossa. Halusin sanoa tämän siksi että itse haluan nähdä nuo maat jatkossa kisoissa koska nyt niiden puuttuessa ei nähty parasta painonnostoa. Aineilla tai ilman. Itse en aineista ymmärrä mitään mutta nykyään ymmärrän tekniikasta ja harjoittelusta. Ja Tiedän kuinka paljon itse niissä asioissa tein asiat huonommin kuin niiden maiden huiput. Yrittäkää löytää pointti :D

El se kemia todellakaan tee kaikkea kehitystä kaikille. Johtavissa painonnostomaissa on tuo valmennustietämys ja kulttuuri hiukan eri tasolla, kuin joissain lajin kääpiömaissa. Näissä suurmaissa jo yksistään tuo järjestelmä poimii huippulahjakkuudet mukaan ja harjoittelu aloitetaan paljon nuorempana. Eli parhaat olisivat parhaita myös ilman aineita.

Tuo naisten taso on hieman surkuhupaisaa seurattavaa. Todella puuhastelu tasoa EM tasolla. (y)
Minusta kommenttisi on surkuhupaisa. Naiset nostaa 50 kiloa yli oman painon...pidän sitä kovana urheilusuorituksena millä tahansa mittarilla. Ainakin itse olen kokenut että se se vaatii miehiltäkin vuosien harjoittelun...kaikki ei nosta edes penkistä moisia rautoja esim 60-70 kg henkilöt, saati se osaltaan.

El se kemia todellakaan tee kaikkea kehitystä kaikille. Johtavissa painonnostomaissa on tuo valmennustietämys ja kulttuuri hiukan eri tasolla, kuin joissain lajin kääpiömaissa. Näissä suurmaissa jo yksistään tuo järjestelmä poimii huippulahjakkuudet mukaan ja harjoittelu aloitetaan paljon nuorempana. Eli parhaat olisivat parhaita myös ilman aineita.

Tuohon boldattuun kohtaan - minä olen antanut itseni ymmärtää että on yksilökohtaista miten reseptorit(?) vastaa ulkopuolisiin aineisiin. Jos se olisi noin lineaarista kuin kuvailit niin silloin ne voittajat olisi niitä jotka luonnostaankin ovat parhaita. Mutta sitten on mahdollista (ymmärtääkseni) että siellä keskimmäisellä pallilla voi olla se jonka kroppa vastaa parhaiten aineisiin.

Minä taas tartuin tähän pointtiin että muissa maissa aloitetaan nuorempana. Todella harva maailman huippu kuitenkaan on aloittanut sen aikaisemmin kuin kilpailevat suomalais vastustajatkaan. Vaan se että he tekevöt asiat oikein alusta alkaen tekee sen eron. Niin ja tietysti ne aineet. Mutta pitää ottaa huomioon että esimerkiksi sami köngäs on kärynnyt dopingista eikä silti ole pärjännyt juurikaan millään tavalla suomen rajojen ulkopuolella. Eihän sitä kylläkään tiedä paljonko sami kerkesi aineista ennen käryä hyötyä mutta pointtina juurikin se, että ei pelkästään ne aineet!

Back
Ylös Bottom