Pitikin vetkutella, sali oli pistetty kii. Pitää muistaa lauantaina käydä ennen klo neljää.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Monissa seuroissa ja etenkin metsästysseuroissa on tosi sisäänpäin lämpiävää touhua ja jos et ole jonkun sukulaispoika tms. niin vaikeaa on alkuun päästä.Noissa on vaan se ongelma, että yleensä kun olen selvittänyt mahdollisuuksia seuroista osallistumiseen kursseille, niin ne on tyyliin "voidaan ottaa jäsenen suosituksesta harkintaan, ehkä"
Monissa seuroissa ja etenkin metsästysseuroissa on tosi sisäänpäin lämpiävää touhua ja jos et ole jonkun sukulaispoika tms. niin vaikeaa on alkuun päästä.
Kai ne ajattelee että sieltä tulee joku heitä parempi eikä Rane oo enää kingi?
Mistä tulikin mieleen, että kun ruikutin ettei ole tekemistä. Ampumisesta olen aina tykännyt ja joku practical tyyppinen ammunta kiinostaisi hieman.
En tiedä mitä ajattelevat, mutta pitäkööt tunkkinsa.
Mulle sopisi la parhaiten.mikä päivä/aika teille sopisi parhaiten?
Ärsyttävää kun ihmisillä on jotain tuttuja tai kavereita.
Mulle käy melkein milloin vaan, mut mieluiten viimeistään alkuillasta. Meillekin sais varmaan muutama pakkistuttuihminen tulla kylään, mutta muuten jossain keskustassa tms ois kiva.
Mulle sopisi la parhaiten.
E: Autolla pääsen täältä landelta liikkumaan.

No jos alustavasti sovitaan tuo lauantai, about alkuillasta ehkä? Eikä sitä tarvi väkisin mitenkään pitkän kaavan mukaan vetää, meitä ainakin lähinnä kiinnostaa just sellainen kiva rupattelu ja drinksut, mut ei niinkään mikään känniääliöyö.
Katsotaan sitten sitä paikkaa vaikka lähempänä, riippuen saadaanko vielä ihmisiä mukaan vai ei. Mun puolesta voitais tulla I & M:n luokse kylään, jos porukka jää hyvin pieneksi.
Helistö, voisit kuitenkin siellä sinkkujen ryhmässäkin mainita, koska pääsiäisenä voi silti monilla olla tylsää, vaikka toinen miitti oliskin tulossa pian!
Ärsyttävää kun ihmisillä on jotain tuttuja tai kavereita.
Mulle kyllä kelpais sun suunnaton pääsiäismuna!Pitäsköhän mun tulla munaa tarjoileen...![]()
Mukana myös yllätys.Pitäsköhän mun tulla munaa tarjoileen...![]()
Itse munakin ihan suunmukainen.Mukana myös yllätys.
Juu, voin mainita mutta kun ilmoittajana olen minä niin mitään suurta ihmisryntäystä ei ole tiedossa .

Metsästysseuroihin voi olla maattoman paha päästä, mutta en ole kuullut, että ressukerhoihin olisi jäänyt pääsemättä.