Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Screenshot_20180329-110310~2.webp

Mulla on sitten kiva kaveri toi aktiivisuusranneke.
Eilen oli kipeä olo ja illalla lysähdin sohvalle katsomaan netflixiä ja olin siinä sen parisen tuntia niin sain ekan kerran passiivisuus leiman, kertoi että tuolla istuskelu on perin haitallista ja aika tällä oli 21.47.
Tänään pitää parilla lonkerolla sosialisoida itsensä fiksuksi ja muut kauniiksi, kotona.

Meillä on veispuukissa kilpailu menossa niin onko ihan kohtuutonta että pyytäisi naisia laittamaan itsestään paljastavia kuvia ja antaa ymmärtää että näin ollen voisi onni suosia paremmin?

Ei ole koskaan kohtuutonta pyytää naisia lähettämään itsestään paljastavia kuvia.
Se on kunnianosoitus ja kaunis kehu naiselle. Tämä kertoo, että hänen kauneuttaan arvostetaan.
Kyllä minä ainakin haluaisin että joku nainen antais itselleen käsikaasua samalla kun katselisi kuvia minusta. Pakko olla sama fiilis molemmin puolin. Saman arvoisiahan tässä ollaan.

Pizza torstai kinkku, ananas aurajuusto.

Sen jälkeen :puntti:

Ei kyennyt aamulla, jotenkin väsytti ja rupes jostain tuntemattomasta syystä tatti kasvaa otsaan ei vaan huvittanut muuta ku maata sängyssä. Nyt alko vähäsen virkoamaan tähänkin päivään. :LOL:

E. Oli kaupassa edellä olevalla asiakkaalla naama niin norsun vitulla, että rupes itteänikin vituttaa vähäsen. Ei siinä jos on huono päivä tai mikä onkaan syy se ei mulle kuulu, mutta huomaa joskus että jos joku on negatiivinen niin alkaa itteäkin vituttaa välillä, se ei tosin ollut syy omaan huonoon aamuun tottakai sitä joskus vaan herää väärällä jalalla. :LOL::rolleyes:

Viimeksi muokattu:
Back
Ylös Bottom