Mä söin päivällä munkin. Oluen ptin vasta nyt. Laitilan mämmi cream stout. 2,5/5.
Minä otin mämmin med cream, ja vähän sokeria. #prööt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mä söin päivällä munkin. Oluen ptin vasta nyt. Laitilan mämmi cream stout. 2,5/5.
Jos kertauksessa olisi räjäyttämistä ja pamauttimista ja ampumista sekä sissimuonaa valmiiksi lämmitetyssä teltassa niin kaikki olisi jonossa menossa, minä mukaanlukien. Toisaalta ihan sama mitä se on niin aina kotiolot voittaa...No nyt kuulostaa asialliselle.
Minä olen ollut laiska kertailemaan kaksi viime kertaa. Punasella leimasimella lähti takas, perhanan kallista puuhaa niin ei jaksa viikolla.
Viime kertailusta jäi niin kakan maku suuhun, että totesin silloin olevan viimeinen kerta. 10 päivää ja yhtä pelleilyä. Toki, tiedän mitä sen homman pitäisi olla tai mitä se aiemmin on ollut, niin ei oikein jaksa enään lähteä leikkimään ja osittain opettaan entisiä esimiehiä miten homman voisi hoitaa. Tai kiroamaan sitä, että minkä takia kukaan täällä ei opi yhtään mitään ja homma etene.
Sana sirkus, kuvaa hyvin viimekertaista harjoitusta.
Mä ostin kans jo, huomenna herkutellen.Minä otin mämmin med cream, ja vähän sokeria. #prööt
Lisää voltteja se ois kaivannut kyllä omaan makuun, mutta ehkä kumminkin 3/5 nyt kun sain loppuun.Pidin tuosta mämmistä, mäsätinderiin taisin pistää nelosen. Oli siinä vähän poskia rutistava jälkimaku.
Koska Tappara paketoi kalakukkoja niin otin vielä pienen viskinkin.
Toivottavasti cream oli vispicream.med cream
Toivottavasti cream oli vispicream.
Onko tämä paha?
Porilainen näyte. Sanoisin ettei o normaalista nähnykkä.jos näyte on annettu aamulla, hyvin ja pitkään nukutun yön jälkn, väri on mielestäni normaali
Onko tämä paha?
Huomenna pitäs olla ns. edustuskunnossa jo aamusta. Siis vaatteet päällä. Muuhun ei pysty. Paitsi jos @Helistö ä pitäs viihdyttää. Tai finnleidiä.Selviää huomisaamuna. Tai iltana, riipuen alkoholin määrästä ja laadusta.
Make it count. Pits.Mitä työ meinaatte, kannattaako mun kirjoittaa viidennettätuhatta viestiä tänne?
Kandeisko jättää pakkis tähän. Jättää paska ensivaikutelma.
Tämänkin ajan täällä käyttäis sijoitushommiin, uralla etenemiseen. Tai viimeisenä edes kuntoilemiseen.
Tokkopa tuo porilainen tai sitten on melkosta vuosikertaa ja botulismi voi olla yks krapulan vaihtoehto.Porilainen näyte. Sanoisin ettei o normaalista nähnykkä.
Beargay.Tokkopa tuo porilainen tai sitten on melkosta vuosikertaa ja botulismi voi olla yks krapulan vaihtoehto.