Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Olen hyvin huolissani jos jonkun "miehuus" on kiinni harrastuksesta ja mielenkiinnon kohteista. Ironiaa / läppää tai ei niin ainakaan omalta osalta en perusta yhtään mitään mielipidettä toisen "miehuudesta" vaikka hän mitä harrastaisi ja toivon että myös oma likkani saa vaikka harrastaa nyrkkeilyä ilman että se on jonkun mielestä pois hänen "naiseudestaan"

Minä kyllä vaan nauran ihtelleni, ei kait sitä auta liian vakavasti ottaa. Kai tämä menee jo tavallaa pitsin nypläämisestä, mutta se liene keltää pois.

E. Ja ite otin ton nyt iha samanlaisena poskensoittona kuten siikerin siiderinjuonnin.

^Ei pidä, nuo on just hyviä harrastuksia!
Olen itse pienestä asti ollut vähän semmonen poikatyttö, ja olen sitä monella tapaa yhä. Ei minussa ole naisellista kai mikään muu kuin hormoonivaihteluiden aiheuttama pms.

Kyllä nyt kyllä! Olipa melkein haikea reissu tuonne vatsataudeille, kun kontrollit loppu tähän. Vähän kuitenki jännittää tuleva leikkaus.

Hoito-alalla oleva jengi on kyllä hävytöntä. Oon salkkareista nähnyt mitä te teette.
Kannattaa mielummin katsoa Sykettä. Siitä saa realistisen kuvan kuinka kaikki nussii keskenään, kirurgit ja lääkärit on autisteja sekä sairaanhoitajat tuomitsevia, juoruilevia, pikkusieluisia, äkkipikaisia hormonihirviöisiä narkomaaneja. Tai noh, kuten näin normaalisti todetaan, naisia.

Minusta vanha kunnon 90- luvun Emergency Room antaa todenmukaisen kuvan:
George Clooneyn näköisiä miehiä työkavereina. Eiku... :whistle:

Olen viherkasvi-intoilija, satunnaisen harvasti muistelen virkkaustaitoja ja tykkään kokata. Pitäisikö huolestua?
Noup, koska viherpeukalo myös täällä. Kokkaus myös erityisen mieluisaa puuhaa.

Hoho, minulle ostettiin joskus emäntä vastaan isäntä peli. Sitä pelattiin kerran. Tiesin kuulemma liikaa naisten juttuja.

Toinen hauska on se, että joku tovi sitten laadittiin autoa ajellessa ajankuluksi joku naamakirjassa ollut kysely naisilta miehille. Tulos oli se, että olin liian nörtti enkä vastannut mitään hauskaa. :ROFLMAO: Tiesin mikä on OB, kylmävahaluiska, epilaattori, hipsterit, kuukuppi, poncho, aurinkopuuteri ja mitä lie muita naisten kotkotuksia.:whistle:

Ammattilasella on varmasti hyvät lääkkeet.

O. Vituttaa vaan olla kokoajan koura purkilla.

Vihollisen leirissä vieraissa.

20180315_165929.webp

Lauantaina pääsee Kauppuriin.. ÄÄääääääääääää

Ja päälle pyynkin munkki x 2 ÄÄÄÄäääääääääääää x 2

:kuola::oujee::giggle::barefoot::hyper::kuola::kuola::kuola:

Viimeksi muokattu:
Chivalry medieval warfarea pelasin eilen, kuolin 30 kertaa....:nolo:

En harrasta itsekään varmaan mitään miehistä, kukin tehköön sitä mistä nauttii eiks nii?

Back
Ylös Bottom