Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Meta title: 💥 Kuvia Pakkiksen Mikestä? – Q&A joka selvittää onko legenda lihaa, luuta vai pelkkää foorumimyyttiä

Meta description: Keskustelua PakkisMiken kuvista, taustoista ja yleisön kysymyksistä – kuka mies on ja mitä haluat tietää?**

Onko rintalihat kuin pahasti pienentyny verrattuna siihe mitä olivat ennen loukkaantumista ?
Melkoisesti, mutta eivät sitten enää dominoi niin kovasti. Penkki ei paina yhtään mitään noissa painoissa, mut vähän kyllä tuntuu eikä uskalla korkeemmalle mennä. Voimat on varmaan päälle 160kg ykkösessä edelleen.

Miltä muuten Mike on tuntunut tai onko häirinnyt kun sinä ja Allu vanhat 200+ penkkaajat. Joudutte nykysin penkkaa mitä Allu joskus sanoin niin ihan alle satkulla?

Kuinka usein sut Mike tunnistetaan kadulla ja tullaan morjestaan? Pistäs joku esimerkki, niitä on hauska lukea.
Aika paljon tunnistetaan, tai sen näkee, mutta myös pysäytellään.

Hauskoja yksittäisiä tapauksia:

Meen kahvilaan aikanaan, "iso kahvi", myyjä sanoo "Monesko?". Mä siihen sitten että "Öö". Se oli sitten seurannut mua kun numeroin aikanaan kahvit kuvien kera faceen. Olin jossain numerossa 340 ja se kertoi, että joku muu tekee samaa ja on päälle 500, lopetin siihen.

ABC:llä otan kahvia tankkauspäivänä ja taksikuski kysyy mun perässä "Onko 9 tonnia jo täynnä?".

Kävelen Tavastian vieressä ja parkissa olevasta pakettiautosta avataan ikkuna ja huudetaan "Hei, sä niistä autokameroista, niin katos mulla on tämmöinen, suosittelen".

Videoista kiitellään millon missäkin, kaupan kassalla jne. Vastaan aina kiitoksia ja kerron mitä on tulossa seuraavaksi.

Mike ja Allu kiitos soundclouding viihdyttävimmistä podcasteista!

En muista, että olisi aikasemmin kysytty. Mitä mieltä olet Donald Trumpista?

"Kun mun isä antoi mulle pienen miljoonan dollarin lainan".
Tää on kyllä niin legendaarinen möläytys, ettei mitään järkeä. Tosin isukilla oli kuitenkin vain 250-300 miljoonaa omaisuutta tässä vaiheessa, joten eipä tainnut tuntua siinä perheessä miljoona missään :LOL:

Mut sen heitot, "kuka tahansa voi menestyä, itse lähdin nollasta". Et sä nollassa ole jos olet upporikkaasta perheesta järjetön määrä suhteita. Siinä ollaan pisteessä, jossa voi ryssiä vaikka linnaan itsensä ja silti elää makeesti.

Mut sen heitot, "kuka tahansa voi menestyä, itse lähdin nollasta". Et sä nollassa ole jos olet upporikkaasta perheesta järjetön määrä suhteita. Siinä ollaan pisteessä, jossa voi ryssiä vaikka linnaan itsensä ja silti elää makeesti.
Se on vielä suht vaarallista, kun tämmöiset ihmiset pääsevät vallan kahvaan kiinni. Siinä on oma kupla todella kaukana tavallisen ihmisen arjesta.

Vähän kuin Suomen hallituskin. Mamuja halutaan helvetisti, mutta asutaan itse alueilla missä et todellakaan törmää näihin "pakolaisiin". Lisäksi tavalliselle ihmiselle piiska viuhuu koko ajan eri kiristysten, leikkausten, "aktiivimallien" yms muodossa. Samaan aikaan selitellään kovin, että kuinka se on ihan okei jäädä kansanedustajana nostamaan loppuelämänsä ajan eläkettä tai kierrättää työtulot firman kautta, että eläke pysyy.

Se on vielä suht vaarallista, kun tämmöiset ihmiset pääsevät vallan kahvaan kiinni. Siinä on oma kupla todella kaukana tavallisen ihmisen arjesta.

Vähän kuin Suomen hallituskin. Mamuja halutaan helvetisti, mutta asutaan itse alueilla missä et todellakaan törmää näihin "pakolaisiin". Lisäksi tavalliselle ihmiselle piiska viuhuu koko ajan eri kiristysten, leikkausten, "aktiivimallien" yms muodossa. Samaan aikaan selitellään kovin, että kuinka se on ihan okei jäädä kansanedustajana nostamaan loppuelämänsä ajan eläkettä tai kierrättää työtulot firman kautta, että eläke pysyy.

Jokaikinen presidenttiehdokas, jolla on edes etäisesti mahdollisuus voittaa vaalit, on tälläinen. Eli upporikas(ainakin normaalin ihmisen mittapuulla) ja omaa järjettömän määrän suhteita.

Back
Ylös Bottom