Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Tanssitunnilla vedettiin jiveä Hurriganesin biiseihin, niiiiin kiva tunti! Kastuin matkalla litimäräksi, mutta sekin on vain positiivista, kun lumet lähtee. Ja kotiin tullessa oli valoisaa. :heart:
Kyllä kai sitä, kun kommeita uroita työn touhussa

DSC_0046.JPG

Hierojalla käyty, feels good.

Tunti aikaisemmin herätys ja tunti aikaisemmin lähtö. :sleep: Kympin jälkeen nukkumaan ja kolmelta ylös, toisaalta aloin kuuntelemaan äänikirjaa joskus 8 aikaan, eli levätty on.

On muuten hyvä tuo bookbeat laajasti äänikirjoja ja e-kirjoja, ainoa vaan että maksaa kahden viikon jälkeen 16.90 kk että en ainakaan tällä hetkellä ajatellut jatkaa kahden viikon kokeilun jälkeen muuten ihan kiva.

On muuten hyvä tuo bookbeat laajasti äänikirjoja ja e-kirjoja, ainoa vaan että maksaa kahden viikon jälkeen 16.90 kk että en ainakaan tällä hetkellä ajatellut jatkaa kahden viikon kokeilun jälkeen muuten ihan kiva.

Mullakin oli joku äänikirja-systeemi kokeilussa, lenkillä oli mielenkiintoista vaihtelua. Itseasiassa kuuntelin koko sen kuukauden yhtä fiktiivistä kertomusta ja siinä vaiheessa kun kirjan päähenkilö alkoi laatia suunnitelmaa miten leikata kädestä halvaantuneelta osaksi dementoituneelta saman lähikaupan asiakkaana käyvältä papparaiselta yksi sormi leikkureilla talteen niin, ettei papparainen huomaa, päätin vaihtaa tarinaa :LOL: oli siis hyvä teos, alkoi ahdistaa ihan todenteolla!

En usko että kerran kuussakaan kohtuukäytössä isoa haittaa ole. Toisilla voi jopa henkisesti auttaakin erinäisiin ongelmiin

Itse käyn tosi harvoin kaljalla ulkona ja tuntuu, että silloin se maistuu erityisen hyvältä kun se on harvinaista herkkua.

Saunaolueksi riittää yksi, se eka hörppy on se mistä haaveilee ja sen jälkeen vissyä.

Mä en juo saunaoluita tms. Mutta mua ei haittaa toisen ihmisen juominen niin kauan kuin se on juuri tuota kohtuukäyttöä.
Mitään dokailua en katso enkä kuuntele, ei kinost. Mutta alkoa voi käyttää ihan normaalisti eikä se minua haittaa. Otan silloin kuin huvittaa tai jos silloinkaan. Joskus enemmän joskus vähemmän. Kaljalla käyn tuskin ikinä.

Mä itse saatan juoda saunasiiderin tai -lonkeron joskus, mutta niistäkin jää usein puolet juomatta. Juon mieluummin vaikka pepsimaxia.
En kestä kännisiä ihmisiä oikeastaan ollenkaan, mutta saunajuomat ja sellainen muutama drinkki-tasoinen juominen on toki okei.

Mä itse saatan juoda saunasiiderin tai -lonkeron joskus, mutta niistäkin jää usein puolet juomatta. Juon mieluummin vaikka pepsimaxia.
En kestä kännisiä ihmisiä oikeastaan ollenkaan, mutta saunajuomat ja sellainen muutama drinkki-tasoinen juominen on toki okei.

Jep, terävät tekevät ihmisistä ärsyttäviä, aggressiivisia, riitaahaastavia vänkääjiä, kun sitten taas kaljakänniset ovat mielesäni ihan lepposia ja jopa jees. Joskus yövuoroja kun tein kuulkaas hampurilaisravintolassa, niin jokaikinen oli vain yhtä hymyä kun sai tarjottimen täyteen ruokaa :LOL:

Ei kyllä löydy. Tänään vois hitsata pizzan kun kotiutuu töistä, salilta ja kaupasta. Sitte taas remonttia kämppään. Onneksi huomenna pukkaa pekkaspäivää..

Back
Ylös Bottom