Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Meta title: 💥 Kuvia Pakkiksen Mikestä? – Q&A joka selvittää onko legenda lihaa, luuta vai pelkkää foorumimyyttiä

Meta description: Keskustelua PakkisMiken kuvista, taustoista ja yleisön kysymyksistä – kuka mies on ja mitä haluat tietää?**

Ohoh! Hyvin kyykätty, ilman vyötä vielä :) jospa sitä itsekin joisi iltakahvit ja kävisi testaamassa, vaikka tälle päivää on kertaalleen jo treenattu. Eihän tuo nyt niin kova voi olla etteikö 150-170kg tienoille pääsisi, vaikken takakyykkyä ole pariin kuukauteen tehnytkään.. Kokeilemalla selviää!

Ohoh! Hyvin kyykätty, ilman vyötä vielä :) jospa sitä itsekin joisi iltakahvit ja kävisi testaamassa, vaikka tälle päivää on kertaalleen jo treenattu. Eihän tuo nyt niin kova voi olla etteikö 150-170kg tienoille pääsisi, vaikken takakyykkyä ole pariin kuukauteen tehnytkään.. Kokeilemalla selviää!
Postaa tänne sitten video. :)

5*160 aiempi enkkari, sikakyykyn jälkeen 3*160. Hirmu kovana jätkänä en itseäni siis edelleenkään pidä. Minään erityisen kovana harjoitteena tuota en vieläkään näe, nyt kun on aiheen tiimoilta saatu Mike's Seal of Competencekin! Kuitenkin tossa tulee vaan se pari kovaa sarjaa. Hiki tosin tulee noissa pitkissä sarjoissa, lisääkö hikoilu lihaskasvua?

Jaxuhaleja kaikille joille tuli paha mieli kun en ylistänyt Miken kyykkyjä taivaisiin asti! :heart:

Nyt täytyy kyllä nostaa hattua, varmaan ensimmäinen kuka oikeesti vastaa "haasteeseen" ja laittaa ihan videon (y)

Tuli muuten mieleeni joku vanha lehtiartikkeli Milko Tokolasta, joka otti sikakyykyn loppuun asti ja totesi, että "Ei tullut oikeastaan edes paikat kipeiksi."

Tuli muuten mieleeni joku vanha lehtiartikkeli Milko Tokolasta, joka otti sikakyykyn loppuun asti ja totesi, että "Ei tullut oikeastaan edes paikat kipeiksi."
On kyykkyjä ja kyykkyjä. Mä teen tuon edelleen reisiharjoitteena, en pelkkänä toistosettinä hinnalla millä hyvänsä. Painonnostajat ovat loistavia käyttämään liike-energiaa ja vähemmän lihaksia. Jos Milko laitettais kyykkään tuo reisillä rauhassa bodaustyyliin jarrulla, eikä pompuilla, niin alkais paikatkin kipeeksi tulemaan. Mutta kun sillä tarkoitus oli vain vetää toi läpi, mä taas teen ton tänä vuonna läpi tällä tyylillä ja mä saan näin helvetin kipeet reidet.

Mutta kyllä mä ihmiset uskon vähemmästäkin, että ette pidä minään totakaan suoritusta, enkä sitä siksi laittanut, vaan ajattelin laittaa tommoisenkin kun noita kyykkypätkiä on. Teen jatkossakin kaikkea, jonka joku tekee leikiten vasemmalla kädellä, mutta on kiva näitä koittaa, kaikenlaisia haastavia juttuja itellle. Tekee treenaamisesta kivaa, muille punainen vaate. Mä oon tehnyt kaikenlaisia 200kilosta pudotuksia penkissä jne. Ne on hauska koittaa kaikkea.

No pystysitkö näyttämään miten toi vedetään helposti läpi?
En mä voi pommittaa kyykkyjä, ei yhtään tykkää polvet siitä.Enkä sais varmaan niinkään, mutta se nyt ei mun pointti ollut. Jos tarkkaan luet uudestaan, niin kun kyykky teidään reisiharjoitteena, niin siinä on tarkoitus nimenomaan rasittaa reisiä. Painonnostajat nostaa kuormia monentilla, voimalla ja liike-energialla koska siinä mitään järkee ole bodaamaan alkaa.

En mä voi pommittaa kyykkyjä, ei yhtään tykkää polvet siitä. Mun on pakko mennä kontrollilla.

Se on melkoista geneettistä lahjakkuutta mun mielestä kun ihmiset osaa ja pystyy menee niillä liike-energioilla ja jänteillä ties millä huippusuorituksiin, eikä hajoo vaan menee olympialaisiin asti tms.

Se on melkoista geneettistä lahjakkuutta mun mielestä kun ihmiset osaa ja pystyy menee niillä liike-energioilla ja jänteillä ties millä huippusuorituksiin, eikä hajoo vaan menee olympialaisiin asti tms.

No eihän ne oikeestaan kestäkään. Onhan ton milkonki polvi leikattu. Se vaan on pakko vetää ihan äärirajoille jos meinaa pärjätä.

Mike pidä toi parta saa ylilaudan jonnet taas ihmeteltävää! Vedä sama pudotus kyykyssä ku teit penkissä? 200kg sarja ja siitä alas 20kg tiputuksilla.

Miettisin tossa kans, että mikä motiivi lihaksenkasvatusmielessäkään on tehdä tota sikakyykkyä, kun ne ekat sarjat syö vaan kaikki voimat ja on niin kevyitä, että ei rasita muuta kuin keuhkoja ja sitten kun pitäisi alkaa tekemään sarjoja edes kohtalaisella kuormalla niin reidet on jo väsytetty. Eikö ois tehokkaampaa tehdä niitä ns. oikeita sarjoja enempi ja jättää ne överilämmittelyt pois sieltä alusta? Vai onko toi vaan joku sellainen juttu, minkä haluat saavuttaa?

P.S. Miks täällä pakkiksella ei toimi kännykän kanssa toi googlen sanakirja? Kun typotan jonkun sanan ja klikkaan sanakirjasta sen oikean, niin se ei vaihdu tähän tekstikenttään?

Vai onko toi vaan joku sellainen juttu, minkä haluat saavuttaa?
Mä nyt vain haluan tonkin tehdä läpi. Ja tossa paine kasvaa reisissä kokoajan mulla, se on harjoitteena mulle tosi hyvä. Kunto kasvaa myös samalla kun tekee kaikenlaista erilaista sarjaa, etenkin pidemmissä.

Ja jos on tosi näppärä tyyppi, niin tajuaa, että mähän teen vaikka minkälaisia harjoitteita reisille, vaihtelen kovasti ja teen kaikenlaista, millon Widowmakeria pidemmän aikaan, milloin pudotussarjoja, millon 100 toiston hack settejä, millon sikakyykkyä. Mä teen kaikkea mahdollisimman monipuolisesti. Joskus saatan mennä crossfit salille tekeen taas erilaista treeniä reisille. Että ei nyt ehkä kannata tuijottaa jotain yhtä videota että tekisin aina sitä samaa. Se on vain yksi setti jonka haluan vetää tänä vuonna läpi ja sen läpivetämiseen tartten kaikenlaisia treenejä sekä enemmän maksimivoimaa.

Mun mielestä on jotenkin niin läpinäkyvää valitusta aina, mun sanotaan vetävän aina kuolemaan treenit, sitten taas kun teen siakyykyn, niin sen sanotaan olevan ihan kevyt. Että miten tää nyt menee? Mä en mitään treeniä oikein voi vetää, ettei joku tuu jotain pätemään. Periaatteessa olis parempi, ettei tekis edes niitä videoita, vaan treenais omaksi ilokseen.

Kaameen säädön jälkeen kerkesin palautumaan maanantain kyykystä tähän settiin.

Kovaa settiä !

Itselle tuo "ylipuhdas" reiden ojennus menee paremmin reisille, kuin että tekis samalla painolla kahvoista pidellen tupla määrän toistoja.
Tästäkin lähtee pari juttua kokeiluun omiin reeneihin. Varsikin tuo Tonin hauistreeni hackissa ;)

Eipä se kauhean mielenkiintoinen videon aihe olisi, jos tekisi kehonrakennustieteellisesti oikeaoppisen treenin, eli vaikka 4x10 setit ja apuliikkeet päälle

Olipa kova veto MasSimolta. Osoittaa hyvin, että joskus siellä näytön takana on muutakin kuin pelkkää paskapuhetta (y)

Mitä tulee taas sikakyykyn yleiseen kritisointiin, niin eikö Rädyn alkuperäinen idea ollut juuri "yksinkertaisen ihmisen yksinkertainen harjoite"? Kaikki kun ei jaksa lämmittelyssä hieroa puolta tuntia eri liikkeitä ennen kyykkytankoon koskemista, niin tulee tuossa terveet polvet omaavalle sekin samalla. Itse pidän tuota jokaisen kohdalla kovana treeninä, mutta mä nyt vihaankin pitkiä kyykkysarjoja. Kerran vääntänyt sen 20 toiston rest/pause kyykkysetin ja totesin, että ei oo mun juttu.

Mitkä eeppisimpiä ketjuja/tapahtumia Pakkiksen historiassa? Itse muistan ainakin jonkun suklaakeissikusetuksen, jolle tuli naureskeltua.

Miten koet, että meininki ja kirjoittelu on muuttunut, jos vertaa vaikkapa 10 tai 15 vuoden takaiseen pakkikseen?

Back
Ylös Bottom