Mä oon koukussa tähän kommenttiin, tää jotenkin niin absurdi. 20kg kevyempi kaveri, jolla on lyhyt treenihistoria ja kevyitä treenejä alla ja vielä naturaali dieetti päällä rehentelee omaavansa 20kg vähemmän massaa, vähemmän kokemusta, vähemmän kaikkea. Samaan aikaan kertoo harjoitteen, jota ei koskaan ole kokeillut olevan kevyt, mutta kuitenkin olisi kova jätkä jos sen kevyen harjoitteen tekisi.
Tossa kommentissa on kaikki niin kaukana todellisuudesta, että mä annan tälle utopistisen arvosanan 10 tällä forumilla. Siinä teoriaa parhaimmillaan, takana kokemus kyseisestä harjoitteesta olematon, ei ollenkaan. Kuinka kaukana voidaan olla siitä tangon alta, jos kaikki asiat lasketaan paperilla eikä koskaan toteuteta.
Mikä ois arviolta sun kyykky 1rm Mike? Muistan joskus, kun mainitsit minut vlogissa sanoilla "kaveri, joka kyykkää saman verran kun mä penkkaan", silloin kun itse kyykkäsin 205kg. Tolla sikakyykkykokeilulla mikä jäi aika kauas vielä oikeasta sikakyykystä, niin veikkaisin sun kyykkymaksimin olevan siinä kahden markan hujakoilla myös. Tollanen sikakyykky on volyymireeniin tottuneelle voimanostajalle/painonnostajalle aika läpsyttelysetti varsinkin, jos jää 170kg sarjoihin. Jos aikoo vetää sikakyykyn oikeasti loppuun asti, niin sinne varmaan pääsee jollain 230kg 1rm kyykyllä jos on vähänkään sarjakestävyyteen painottunut äijä. Muuten ehkä 2,5 markkaa. Ja silloinkin varmaan viimeiset 4 sarjaa on oikeesti ees vähän hankalia. :D