Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Meta title: 💥 Kuvia Pakkiksen Mikestä? – Q&A joka selvittää onko legenda lihaa, luuta vai pelkkää foorumimyyttiä

Meta description: Keskustelua PakkisMiken kuvista, taustoista ja yleisön kysymyksistä – kuka mies on ja mitä haluat tietää?**

Hyvinhän sulla on sitten penkki kulkenut jo nuorena natikkana. Muistelen sun kuitenkin suhtautuneen erittäin epäillen siihen,että Suomessa olisi 200kg naturaalina kisoissa penkkaavia miehiä juurikaan, reilusti isommissakaan painoluokissa. Jotenkin hassua sen valossa,jos olet noin kevyenä "junnuna" itekkin päässyt päälle puolentoistasadan penkissä. Vai oliko tuo kuinka kauhealla tekniikalla nostettu? Vai onko mielipiteesi kenties muuttunut vuosien takaisesta:rolleyes:?
Se rauta alkaa painamaan lähellä lahtasataa ihan helvetisti ja voimien nousu hidastuu. Sitten tulee loukkaantumisia ja takpakkia. Erittäin harvassa on 2 kertaa oman painonsa nostaneet 200kg punnerrajat natuna.

Etkö aikoinaan siinä radiohaastattelussa sanonut että penkkasit roinalla 100kg enemmän kuin ilman? 220kg vs 120kg. Näin ainakin muistelen.

En ole seurannut ollenkaan, ketäs voitti ja mitkä leffat?

Paras elokuva: The Shape of Water

Paras naisnäyttelijä: Frances McDormand, Three Billboards Outside Ebbing, Missouri

Paras miesnäyttelijä: Gary Oldman, Synkin hetki

Paras miessivuosa: Sam Rockwell, Three Billboards Outside Ebbing, Missouri

Paras naissivuosa: Allison Janney, I Tonya

Paras ohjaus: Guillermo del Toro, The Shape of Water

Paras alkuperäiskäsikirjoitus: Jordan Peele, Get Out

Sovitettu käsikirjoitus: James Ivory, Call Me By Your Name

Paras leikkaus: Lee Smith, Dunkirk

Paras kuvaus: Roger Deakins, Blade Runner 2049

Paras puvustus: Mark Bridges, Phantom Thread

Paras lavastus: Paul D. Austerberry, Jeffrey A. Melvin ja Shane Vieau, The Shape of Water

Paras maskeeraus: Kazuhiro Tsuji, David Malinowski ja Lucy Sibbick, Darkest Hour

Paras vieraskielinen elokuva: A Fantastic Woman, Chile

Paras lyhytelokuva: Chris Overton ja Rachel Shenton, The Silent Child

Paras dokumenttielokuva: Bryan Fogel ja Dan Cogan, Icarus

Paras lyhytdokumentti: Frank Stiefel, Heaven Is a Traffic Jam on the 405

Erikoistehosteet: John Nelson, Gerd Nefzer, Paul Lambert and Richard R. Hoover, Blade Runner 2049

Paras animaatioelokuva: Coco

Paras lyhytanimaatio: Kobe Bryant, Glen Keane, Dear Basketball

Äänileikkaus: Richard King ja Alex Gibson, Dunkirk

Äänimiksaus: Gregg Landaker, Gary A. Rizzo ja Mark Weingarten, Dunkirk

Paras musiikki: Alexandre Desplat, The Shape of Water

Paras laulu:Remember Me, Kristen Anderson-Lopez ja Robert Lopez, Coco

Mä olen nyt vähän aikaa lisännyt olkapäätreeneihin erilaisia liikkeitä yhden käden punnerruksille. Oon vipannut olkapäätreenit muutamaan osaan, jossa rinnan kanssa tulee pelkästään punnerruksia ja lateraalisia sitten omassa treenissä enemmän. Haluatteko, että veivaan semmoisesta vedosta videon, niin voitte saada ideoita? Tosin ne on aika laitekohtaisia juttuja.

Mä olen nyt vähän aikaa lisännyt olkapäätreeneihin erilaisia liikkeitä yhden käden punnerruksille. Oon vipannut olkapäätreenit muutamaan osaan, jossa rinnan kanssa tulee pelkästään punnerruksia ja lateraalisia sitten omassa treenissä enemmän. Haluatteko, että veivaan semmoisesta vedosta videon, niin voitte saada ideoita? Tosin ne on aika laitekohtaisia juttuja.

No mikä jottei. Itsellä ongelmaa toisessa olkapäässä/lavassa niin heivasin itsekin normaalit pystypunnerrukset kokonaan ja aloin punnertamaan käsi kerrallaan niin voi keskittyä hallintaan paremmin (ja saa samalla corekin työtä). Duunaa ihmeessä jos tulisi uusia ideoita.

Ehdottomasti kiinnostaa.

No mikä jottei. Itsellä ongelmaa toisessa olkapäässä/lavassa niin heivasin itsekin normaalit pystypunnerrukset kokonaan ja aloin punnertamaan käsi kerrallaan niin voi keskittyä hallintaan paremmin (ja saa samalla corekin työtä). Duunaa ihmeessä jos tulisi uusia ideoita.
Käsi kerrallaan todellakin saa huomattavasti tarkemmin punnerrettua ja yhden käden punnerruksissa on mahdollisuuksia muuttaa torson kulmaa ja kohdistaa paremmin sivuolkapäähän. Punnerruksethan karkaa aika usein etuolalle.

ootko mike kullut ikinä semmoisesta yhden käden liikkeestä nimeltä z-punnerrus,istutaan lattialla jalat suorana edessä ja käsipaino punnerretaan hammer asennossa joutuu keskivartalo aika koville vaikka ei isoo käsipainoo käyttäisikään

Landmine press tangolla (käsi kerrallaan) omia suosikkeja nykyisin. Samalla tulee mukavaa aktivaatiota keskivartalolle kun pystyssä tehdään.

Landmine-Press1.webp

Back
Ylös Bottom