Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

e: autonpesu&nysväys asioita kun lukee netistä, tulee selkeään johtopäätökseen että aina menee väärin.

Jos jossain on hifistely turhaa niin autonpesussa. Yksi sateinen päivä niin kaikki nyplääminen mennyt hukkaan. Hyvin pitää pestä, mutta sitten kun mennään siihen, että on kymmenen eri purkkia, kolme sankoa ja viisi erilaista sientä niin aivan hupihommia. Paitsi jos on Ferrari F40, jota jynssää ja kerran kesässä ajaa tyynenä poutapäivänä.

Jos jossain on hifistely turhaa niin autonpesussa. Yksi sateinen päivä niin kaikki nyplääminen mennyt hukkaan. Hyvin pitää pestä, mutta sitten kun mennään siihen, että on kymmenen eri purkkia, kolme sankoa ja viisi erilaista sientä niin aivan hupihommia. Paitsi jos on Ferrari F40, jota jynssää ja kerran kesässä ajaa tyynenä poutapäivänä.
Hä, toihan kuulostaa ihan perusbodarin keissiltä kun on ziljoona eri purkkia ja purnukkaa jonka jälkeen hinkataan monesta eri kulmasta.

Tsek

Minun ratkaisut vasta jäähtymässä parvekkeella

6FB35931-0344-4C4F-84F0-1FC56AD845F9.webp

No nyt on aika jännäpylly, laitoin mekon ja saappaat ja lähdin juhlimaan. Mekko taisi tosin hinautua jo noin vyötärölle matkalla metrolle, onneks on pitkä toppis.

Jos noi purkit sisältää vahat ja kiillotusaineet, normisettiä. Kuka helvetti yhdellö ämpärillä, ainakaan ilman hiekanerotinta autoo pesee. Sama kun pesis santapaperilla. Tosin 2 ämpärii kyllä riittää, ei tartte kolmea.

kyllä henkilöauton pesu kuluttaa vettä 10l suunta, eli 50l yhteensä

lus alku+loppuviruttelut

Onko mopsi ja sylvi taas poistettu

Ainakin jälkimmäinen. Ensimmäinen taisi tehdä ratkaisun ihan itse.

1h päikkärit ajoitettu juuri oikeaan aikaan! Naapuriin valuu taas väkeä. Eilen sai käydä ihan ovella sanomassa. Katotaan miten tänään osaavat käyttäytyä. Mussut. :)

Ainakin jälkimmäinen. Ensimmäinen taisi tehdä ratkaisun ihan itse.

1h päikkärit ajoitettu juuri oikeaan aikaan! Naapuriin valuu taas väkeä. Eilen sai käydä ihan ovella sanomassa. Katotaan miten tänään osaavat käyttäytyä. Mussut. :)

Onko kukaan sinulle tullut kysymään, että saisiko käytetyt pikkupöksyt.

Ihan vaan kotikäyttöön.

Tällaisia ajatuksia

Meillä tehtiin kaksi peltiä, koska teinit.
Kyytipojaksi Pepsi Maxia: tölkistä.

Tänään tuli ulkoiltua komiassa kelissä, toista tuntia kävellen meren jäällä, kahvit siinä lomassa yhdessä saaren kesäpaikoista joka oli tämän viikon auki. Hitto monta vuotta tuli asuttua ihan keskustassa meren äärellä, eipä sitä nuorempana ymmärtänyt moisen(kaan..) aktiviteetin päälle. Taisin edellisen kerran kävellä jäällä joskus reilu polvenkorkuisena vaarivainaan mukana verkoilla.. Sairastupa siirtyi tänään minun vastuulle;pikkuihminen kovassa kuumeessa, yskää & korvatulehdus.. :/ Itse olisi vintti pimeänä jo tossa tilassa. Joten colaa raakana pullosta.

Back
Ylös Bottom