Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Meta title: 💥 Kuvia Pakkiksen Mikestä? – Q&A joka selvittää onko legenda lihaa, luuta vai pelkkää foorumimyyttiä

Meta description: Keskustelua PakkisMiken kuvista, taustoista ja yleisön kysymyksistä – kuka mies on ja mitä haluat tietää?**

Mitä helvettiä, mä en edes muistanut miten päin helvettiä aikanaan treenasin, tässä 15 vuotta sitten treeniohjelma. Liekö mikään ihme, että jalat on laganneet tohon aikaan, enhän mä edes treenannut niitä. WTF?

Rinta/olk.

Penkki x 2
Vinopenkki x 2
Ristikkäistalja x 2

Vipunostot sivulle x 4
Pystypunnerrus x 2
Pystysoutu x 2

Selkä

Ylätalja myötäotteella x 3
Alatalja vastaotteella / kulmasoutu x2
Ylätalja kolmiolla x 2
Trapsit

Kädet

Kapea penkki x 2
Scott hauis yhdellä kädellä x 4
Pushdown x 2
Hauis tangolla x 2
Ranskalainen x 2
Hammer kääntö x 2
Dippi

Etureidet

Hack x 4
Ojennukset x4

Takareidet

Suorinjaloin mv x 2
Koukistus x 8

Eiköhän tossa ole selitys, miksi mä nykyään olen paremmassa kunnossa, kestävämpi ja vahvempi kuin silloin helvetisti kovemmilla lääkkeillä. Saatana naisetkin treenaa kovempaa.

Voihan nuo sarjat tehdä silti kovaa ja erikoistekniikoita hyödyntäen. Vai oliko nuo kaikki suoria sarjoja ilman failurea?

Sillon kauhisteltiin ettei voi tehdä erikoistekniikoita kuin harvoin ettei joudu ylikuntoon.

Olisiko joku tuohon aikaan saanut sua houkuteltua kisaamaan bodauksesa, jos joku olis ohjannut treenaamista ja ruokavaliota oikeeseen suuntaan. Jos olisit vaikka eksynyt Peterin kaltaisen kaverin kanssa treenaamaan, kehitys olis varmaan ollut valtavaa niillä lääke määrillä ja oikealla bodaustreenillä.

Mitä helvettiä, mä en edes muistanut miten päin helvettiä aikanaan treenasin, tässä 15 vuotta sitten treeniohjelma. Liekö mikään ihme, että jalat on laganneet tohon aikaan, enhän mä edes treenannut niitä. WTF?

Rinta/olk.

Penkki x 2
Vinopenkki x 2
Ristikkäistalja x 2

Vipunostot sivulle x 4
Pystypunnerrus x 2
Pystysoutu x 2

Selkä

Ylätalja kolmiolla x 2
Trapsit

Kädet

Kapea penkki x 2
Pushdown x 2
Hauis tangolla x 2
Ranskalainen x 2
Hammer kääntö x 2
Dippi

Etureidet

Hack x 4
Ojennukset x4

Takareidet

Suorinjaloin mv x 2
Koukistus x 8

Eiköhän tossa ole selitys, miksi mä nykyään olen paremmassa kunnossa, kestävämpi ja vahvempi kuin silloin helvetisti kovemmilla lääkkeillä. Saatana naisetkin treenaa kovempaa.

Tossa on kyllä aika vähän muillekkin lihasrymille:/ tohon kun lisäis jokaiselle lihasryhmälle jonkun kovan erikoistekniikka setin, olis jo ihan pätevä.

Mikä nykyinen runko sitten on?

Olisiko joku tuohon aikaan saanut sua houkuteltua kisaamaan bodauksesa, jos joku olis ohjannut treenaamista ja ruokavaliota oikeeseen suuntaan. Jos olisit vaikka eksynyt Peterin kaltaisen kaverin kanssa treenaamaan, kehitys olis varmaan ollut valtavaa niillä lääke määrillä ja oikealla bodaustreenillä.
Kyllä mä silloin olisin kehittynyt helvetisti paremmin jos olisin osannut treenaa kovaa.

Mikä nykyinen runko sitten on?
Menee ihan sen mukaan miten mikäkin lihas palautuu. Teen mahdollisimman loppuun lihaksen mahdollisimman kompaktissa ajassa ja niin usein kuin kykenen palautumisen puitteissa. Sitten siinä säädetään aina kokoajan riippuen miten hyvin treeni meni perille. Esim eilinen kyykkysysteemi teki kyllä taas kovat domssit, joten reisiä ei treenata ennen sunnuntaita ollenkaan. Jos taas treeni jostain syystä olisi tehty esim hackissa tai ojennuksissa polviongelmien takia, niin voisin tehdä hyvinkin samanlaisen sitten uudestaan nopeammin.

Tossa kalvot kiristi todella pahasti viime viikon alussa, kyykkäsin smithissä vain 180kg:lla sarjan ja sen jälkeen en enää voinut edes omalla painolla mennä kyykkyyn. Viikossa sitten hierontaa ja rullailua ja matolla kävelyä ja se johti siihen, että toi sikakyykky kulki paremmin kuin koskaan, en ole sitä tehnyt 150kg yli kertaakaan, nyt se meni helposti 6x160 saakka.

Kärsitkö paljonkin Mike kiristävistä lihaskalvoista, kun kyykkäät kuitenkin paljon ja kovaa? Allekirjoittaneella kyykkyohjelma sai pientä takapakkia, kun reisien kalvot alkoivat kiristää ja lopulta jopa kipeyttää polvia. Mitään hyviä erikoisvinkkejä noiden kalvojen huoltoon/nopeaan palautumiseen? Rullaatko itse kuinka usein jalkoja?

Kärsitkö paljonkin Mike kiristävistä lihaskalvoista, kun kyykkäät kuitenkin paljon ja kovaa? Allekirjoittaneella kyykkyohjelma sai pientä takapakkia, kun reisien kalvot alkoivat kiristää ja lopulta jopa kipeyttää polvia. Mitään hyviä erikoisvinkkejä noiden kalvojen huoltoon/nopeaan palautumiseen? Rullaatko itse kuinka usein jalkoja?
Hierottiin eka auki, sitten aloin rullailemaan joka treenin päälle ja venytin aina rullausten välissä. Toimi hyvin.

@Mike julkaistaanko näitä kuntosaliarvosteluja vielä? Edellinen uusi arvostelu taitaa olla vuodelta 2007
Jos julkaistaan niin mihin voi lähetellä valmiita arvosteluja?

Itsellä oli juuri muutto uudelle paikkakunnalle ja näitä kokemuksia saleista saa etsiä aika kiven alta.

@Mike julkaistaanko näitä kuntosaliarvosteluja vielä? Edellinen uusi arvostelu taitaa olla vuodelta 2007
Jos julkaistaan niin mihin voi lähetellä valmiita arvosteluja?

Itsellä oli juuri muutto uudelle paikkakunnalle ja näitä kokemuksia saleista saa etsiä aika kiven alta.
Maililla mulle.

Kyllä vituttaa uus snappi. Kiva kun vaikka Mikeltä tulee uusi, niin joutuu kaikki vanhat kelaamaan läpi...
Ei tarvitse katsoa aina kaikkia läpi. Kunhaan päivittelet sitä listaa, niin henkilöiden mystoryt pomppap ylös, joissa on jotain uutta katsottavaa. Ja tällöin niistä näkyy vain uusimmat, joita et ole vielä nähnyt.

Viimeksi muokattu:

Rinta/olk.

Penkki x 2
Vinopenkki x 2
Ristikkäistalja x 2

Vipunostot sivulle x 4
Pystypunnerrus x 2
Pystysoutu x 2

Selkä

Ylätalja kolmiolla x 2
Trapsit

Kädet

Kapea penkki x 2
Pushdown x 2
Hauis tangolla x 2
Ranskalainen x 2
Hammer kääntö x 2
Dippi

Etureidet

Hack x 4
Ojennukset x4

Takareidet

Suorinjaloin mv x 2
Koukistus x 8

Oletan, et teit keskivartalolle jotain, mut sitä ei oo vaan merkitty ohjelmaan. Mitä tohon aikaan teit, kun ei tossa oikeen epäsuoraakaan rasitusta tuu?

Kyllä vituttaa uus snappi. Kiva kun vaikka Mikeltä tulee uusi, niin joutuu kaikki vanhat kelaamaan läpi...

Ja kaiken lisäksi jos haluaa katsoa esim. Miken tai Jukan snäppejä joutuu nykyään samalla katsomaan esim. Arttu Lindemanin ja kaiken maailman muiden höpöhöpötubettajien snäppejä. Suomessa on ainoastaan yksi oikea tubettaja ja se on Niilo22. Legendan sanoin uudistu on perseestä!

View: https://www.youtube.com/watch?v=L0cMkX6Iq_Q

Ja kaiken lisäksi jos haluaa katsoa esim. Miken tai Jukan snäppejä joutuu nykyään samalla katsomaan esim. Arttu Lindemanin ja kaiken maailman muiden höpöhöpötubettajien snäppejä. Suomessa on ainoastaan yksi oikea tubettaja ja se on Niilo22. Legendan sanoin uudistu on perseestä!

View: https://www.youtube.com/watch?v=L0cMkX6Iq_Q

Eikä joudu sviippaat vaan ihan oikealle missä lukee tilatut niin sieltä voit seurata pelkästään tilaamiasi tarinoita.

@Mike oletko tehnyt vatasen salilla jalkatreenin?
Oletkon testannut siellä sitä vyökyykky laitetta? Voisit sitä hyödyntäen tehdä jonkun treeeni videon.
Olen tehnyt ja testannut samanlaista vekotinta myös Targetilla. En tykkää noista vehkeistä. Mä teen lähes kaikki kyykkyliikkeet niin, että kuorma on niskassa, siksi en tee prässiäkään.

Oletan, et teit keskivartalolle jotain, mut sitä ei oo vaan merkitty ohjelmaan. Mitä tohon aikaan teit, kun ei tossa oikeen epäsuoraakaan rasitusta tuu?
Vatsoja joo ja kulmasouduissa tottakai tulee rasitusta.

Back
Ylös Bottom