Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Hesus! Selvisin säikähdyksellä: 4km/h ylinopeutta ja huomautus.
Minä joka olen aina kuuliainen ja ennen kaikkea hyvä kuski.
#ekakertasattuuaina

Et ole ollut minun kyydissä.
Siksi olet tuota mieltä.

Olen oppinut virheiden kautta että naisten kyytiin ei ole hyvä mennä. Vanhemmat kyllä opetti lapsena että vieraiden kyytiin ei mennä vaikka tarjottaisiin karkkia. Harmi vaan etteivät kertoneet että isona poikana ei myöskään kannata mennä naisten kyytiin vaikka he näyttäisivät tissinsä.

Syytän siis vanhempiani että olen aikuisiällä kyseisen virheen muutamaan otteeseen tehnyt.

Olen oppinut virheiden kautta että naisten kyytiin ei ole hyvä mennä. Vanhemmat kyllä opetti lapsena että vieraiden kyytiin ei mennä vaikka tarjottaisiin karkkia. Harmi vaan etteivät kertoneet että isona poikana ei myöskään kannata mennä naisten kyytiin vaikka he näyttäisivät tissinsä.

Syytän siis vanhempiani että olen aikuisiällä kyseisen virheen muutamaan otteeseen tehnyt.

Tässä tullaan tilanteeseen jossa voin todeta vain, että olet ollut ollut vääränlaisten naisten kyydissä.

Mun kyytiin ei edes pääsee jos alkaa vihjailemaan tissien näyttämisestä .

Tässä tullaan tilanteeseen jossa voin todeta vain, että olet ollut ollut vääränlaisten naisten kyydissä.

Mun kyytiin ei edes pääsee jos alkaa vihjailemaan tissien näyttämisestä .

Oikeanlainen nainen, tuo nykymaailman satuolento.

Ei kai herrasmies moisista vihjailekkaan. Naiset vain ovat pääsääntöisesti huonosti käyttäytyviä kuskeja ja haluavat nuoria miehiä huijata kyytiinsä ulokkeitaan esittelemällä.

Ymmärrän täysin. Naisten on hiukan vaikea ottaa aiheellista kritiikkiä vastaan

Ei Mies mun ajamiseen koskaan oikein oo sanonu mitään. Minä vaan alan toheloimaan, kun jännittää jos joku on kyydissä.
Isältäni kyllä sitten saa kritiikkiä kaikkien muiden puolesta.

Ei kai herrasmies moisista vihjailekkaan. Naiset vain ovat pääsääntöisesti huonosti käyttäytyviä kuskeja ja haluavat nuoria miehiä huijata kyytiinsä ulokkeitaan esittelemällä.

Esitteleekö miehetkin ulokettaan saadakseen nuoria naisia kyytiin?

E. Kuulostipa härskiltä.

Esitteleekö miehetkin ulokettaan saadakseen nuoria naisia kyytiin?

E. Kuulostipa härskiltä.

Kyllä. Hyvin usein olen nähnyt kun mies ottaa esiin tuhdin nahkaisen ulokkeen, heiluttelee sitä viettelevästi, joka taas houkuttelee naisia luokseen. Tuttavallisemmin tätä uloketta kutsutaan lompakoksi.

Voi jehna mikä päivä oli töissä. Oon ihan stressipallona. Auttaiskohan alennuskokki.

Olen tänään: siivonnut ja käynyt salilla. Kyllä huomaa taas, että pitäisi väikkäriin tehdä korjaukset, kun alkaa salilla käyminenkin tuntua vaihtoehdolta.

Back
Ylös Bottom