Deleted member 43228
Paljonkohan tuota puolukkaa pitäis poimia että se piisais. Tuntuu että survosta menee se 100 g kerralla yksinkin syödessä. Aina kun sitä tekee, niin purkki on pian tyhjä.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Paljonkohan tuota puolukkaa pitäis poimia että se piisais. Tuntuu että survosta menee se 100 g kerralla yksinkin syödessä. Aina kun sitä tekee, niin purkki on pian tyhjä.
No ihan joka päivä ei tule syötyä, mutta nyt pitää jo pihistellä käytössä, että ei lopu.36 kiloa vois riittää tuolla kulutuksella? Vai onko päivä kohtainen tuo kulutus jos ei niin ehkä sitten vähän vähempikin riittäis.![]()
Keräsin 13kg mansikkaa viime kesänä ja kesken loppuu.Paljonkohan tuota puolukkaa pitäis poimia että se piisais. Tuntuu että survosta menee se 100 g kerralla yksinkin syödessä. Aina kun sitä tekee, niin purkki on pian tyhjä.
Niitä ei ole kuin 5 kg ja puolet varmaan käyttänyt. Niitä oon säästellyt kyllä antaumuksella. Perhanan hyviä nekin vaikka puurossaKeräsin 13kg mansikkaa viime kesänä ja kesken loppuu.
Ensi kesänä kerään vähintään 15kg.

No ihan joka päivä ei tule syötyä, mutta nyt pitää jo pihistellä käytössä, että ei lopu.
Ärsyttävä homma.
Niitä ei ole kuin 5 kg ja puolet varmaan käyttänyt. Niitä oon säästellyt kyllä antaumuksella. Perhanan hyviä nekin vaikka puurossa![]()
Ei perkule näitä univaikeuksia! Taas tuli valvottua melkein kolmeen kun uni ei vaan tullut, seurauksena melkein nukuin pommiin ja nyt ihan poikki!![]()
Sepä tässä onkin, vapaapäivät ja lomat menisi melkeinpä kokonaan nukkuessa jos ei väkisin raahautuis ylös.. Työelämälle tapahtumassa pieniä muutoksia maaliskuussa, toivotaan että se helpottaa asiaa..Saatko lomalla nukuttua? Jos vastaus kyllä, niin pohtisin mitä voisi tehdä työelämälle, kun on noinkin ilkeitä vaikutuksia.![]()
Käytännössä on säännöllinen työvuorotus, pieniä heittoja sinnetänne, mutta vuorotyötäkin aiemmin tehnyt. Uskoisin että tähän nyt on syynä tää tänhetkisen toimipaikan ympäristö ja yhteishenki, ei vaan ole kivaa tulla töihin enää.. Pommiin nukun ehkä kerran vuodessa maksimissaan eli ei ole onneksi yleinen ongelmaTeetkö vuorotyötä, joskus kun tein 2-vuorotyötä niin tuli nukuttua pommiin useammin mitä nykyään kun teen vain yhtä vuoroa ja samat rytmit. Vuorotöissä meni biologinen kello sekaisin. Vai onko pommiin nukkumiset ollut yleisiä unettomuuden aikana?
Mulla on aina talvisin töihin meno yhtä mukavaa kuin teloituskomppanian eteen astelu mutta sitten taas kesällä kyllä painetaan kuin pieni elukka.Käytännössä on säännöllinen työvuorotus, pieniä heittoja sinnetänne, mutta vuorotyötäkin aiemmin tehnyt. Uskoisin että tähän nyt on syynä tää tänhetkisen toimipaikan ympäristö ja yhteishenki, ei vaan ole kivaa tulla töihin enää.. Pommiin nukun ehkä kerran vuodessa maksimissaan eli ei ole onneksi yleinen ongelma![]()
Kyllä se vaan tarvii.Kuntit, tarviiko mennä töihi enää ollenkaa?
Laita arpa tulemaan postilla, mä voin raaputtaa sen?Kuppi mokkaa palkkaduunin päälle ja sitten makkarin seinän kimppuun.