Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

27173592_1806327326066540_8508665680429286122_o.jpg

Lahdessa on kanssa keskustassa yksi "villi" hampparimesta ja en nyt pitänyt kovin kummoisena vaikka moni kehuu ja suoraan sanottuna ketjupaikoista sai parempaa.
Tosin tämä yhden annoksen perusteella etli ennen lopullista tuomiota pitäisi ainakin yksi toinen annos kokeilla.

Valokuituhomma on edennyt, että se asentajatyyppi on käynyt kellarissa aikapäiviä sitten asentamassa asetukset kohdilleen, olen saanut postissa oikean modeemin vihdoinkin. Mut eipä modeemilla saa näemmä yhteyttä koneeseen langattomasti vaan pitäisi yhdistää piuhalla. Osa kavereista on lohduttanut minua, että se kuuluu vaan siihen ekaan kertaan, että saa yhteyden kohdilleen ja sen jälkeen se pelaisi langattomasti. Koska ärsyttää jos modeemi toimisi ainoastaan piuhalla modeemin ja koneen välillä niin mun pitäisi ostaa joku 15 m piuha ja vetää keittiön ainoasta puhelinpistokkeesta ja mikron päällä olevasta modeemista piuha koko kämpän läpi olohuoneessa olevaan tietokoneeseen. Miksei toi toimi niinku muut modeemit ja yhteys toimi langattomasti ja salasanan syöttämisellä?! Se yhteys ei vaan ilmesty yhteyksien listalle vaikka kuin tuijottaa ja toivoo ja painaa nappeja modeemista.

Valokuituhomma on edennyt, että se asentajatyyppi on käynyt kellarissa aikapäiviä sitten asentamassa asetukset kohdilleen, olen saanut postissa oikean modeemin vihdoinkin. Mut eipä modeemilla saa näemmä yhteyttä koneeseen langattomasti vaan pitäisi yhdistää piuhalla. Osa kavereista on lohduttanut minua, että se kuuluu vaan siihen ekaan kertaan, että saa yhteyden kohdilleen ja sen jälkeen se pelaisi langattomasti. Koska ärsyttää jos modeemi toimisi ainoastaan piuhalla modeemin ja koneen välillä niin mun pitäisi ostaa joku 15 m piuha ja vetää keittiön ainoasta puhelinpistokkeesta ja mikron päällä olevasta modeemista piuha koko kämpän läpi olohuoneessa olevaan tietokoneeseen. Miksei toi toimi niinku muut modeemit ja yhteys toimi langattomasti ja salasanan syöttämisellä?! Se yhteys ei vaan ilmesty yhteyksien listalle vaikka kuin tuijottaa ja toivoo ja painaa nappeja modeemista.

Koita resetoida. Palaako kaikki valot normaalisti, mikä modeemi kyseessä?

Techicolorin joku, valot palaa kyllä. Mut yks kaveri veikkasi, että kun mulla oli vanha modeemi päällä ekalla kerralla, että se sekoittaisi jotain. Pitää täs paremmalla ajalla koittaa taas värkätä tota. Viimeiseksi sitten se vaihtoehto, että irrotan koneen johdoista ja kannan sen keittiöön yhdyntään. :D

Back
Ylös Bottom