Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Meta title: 💥 Kuvia Pakkiksen Mikestä? – Q&A joka selvittää onko legenda lihaa, luuta vai pelkkää foorumimyyttiä

Meta description: Keskustelua PakkisMiken kuvista, taustoista ja yleisön kysymyksistä – kuka mies on ja mitä haluat tietää?**

Lähden maaliskuun lopulla Hiroshima - Nara - Kioto - Tokio kierrokselle vajaaksi pariksi viikkoa. Halautteko, että stillien lisäksi teen sieltä iPhonella videota?

Helvetin hyva etta laitoit Naran tuohon mukaan. Siella on sellainen polku joka kannattaa kayda kavelemassa jonka molemmilla puoli on tuhansia kivisia lyhtyja jotka on sammaltuneet tosi idyllisen nakoisesti, ja usein taustalla hengailee peuroja. Aika satumaa fiilis siella kavellessa. Hiton kiva paikka valokuvata.

Nara-Images-6.jpg

Helvetin hyva etta laitoit Naran tuohon mukaan. Siella on sellainen polku joka kannattaa kayda kavelemassa jonka molemmilla puoli on tuhansia kivisia lyhtyja jotka on sammaltuneet tosi idyllisen nakoisesti, ja usein taustalla hengailee peuroja. Aika satumaa fiilis siella kavellessa. Hiton kiva paikka valokuvata.

Nara-Images-6.jpg
Huippu täky, tonne sitten kun aurinko on laskemassa toivoen, että aurinko tulee sitten sopivasta kulmasta mutta onneksi voi kuvata kahteen suuntaan.

Juu se muistaakseni alkaa siita Todai-ji temppelin lahelta jos en vaarin muista ja loysin tuo itsekin ihan sattumalta. Siella kavellessa oli kylla aivan yltiojapanilaiset fiilikset. Siella myydaan muuten niille peuroille kekseja joilla ne voi houkutella aivan lahelle kuvia varten. Fiksuimmat yksilot hengailee siella niitten myyntikojujen vieressa saadakseen ne keksit ekana.

Onko Mike käynyt tsekkaamassa aokigaharan? https://fi.m.wikipedia.org/wiki/Aokigahara

Mahtaa olla kuumottava paikka, mutta silti käsittääkseni suosittu nähtävyys. :unsure:
Ens kerralla menossa sinne, samoin Fuji pitää onnistua kuvaamaan, jos vain kelit antaa periksi. Sille pitäisi bongaa joku mesta matkan varrelta, jossa ottaa stoppi ja kuvata se kauempaa.

Oisko @Mike :llä mitään kokemuksia ja vinkkejä tuon shbg arvon laskuun? Mulla se oli iha järkky korkea :( peräti 100! . Kahdesta lisäravinteesta olen lueskellut jotka voisi alentaa ja olisiko sinulla mitään yleistä mielipidettä niistä? Eli nokkosjuuri uute sekä boori.

Oisko @Mike :llä mitään kokemuksia ja vinkkejä tuon shbg arvon laskuun? Mulla se oli iha järkky korkea :( peräti 100! . Kahdesta lisäravinteesta olen lueskellut jotka voisi alentaa ja olisiko sinulla mitään yleistä mielipidettä niistä? Eli nokkosjuuri uute sekä boori.
100 on kyllä hurja arvo, sitoo aika pahasti testoa sieltä inaktiiviseksi. Eikä siihen kyllä merkittävästi millään rohdoilla vaikuteta, vaan lääkkeillä. Ootko mennyt lekurille valittamaan?

100 on kyllä hurja arvo, sitoo aika pahasti testoa sieltä inaktiiviseksi. Eikä siihen kyllä merkittävästi millään rohdoilla vaikuteta, vaan lääkkeillä. Ootko mennyt lekurille valittamaan?
Se on :(. Voisikohan alhaiset kalorit ja paastoaminen aiheuttaa noinkin kovat arvot ? En ole vielä lekurilla käynyt. Joo tosiaan s-testo oli 24 mutta vapaa vain 209 tuon korkean shbg:n takia. Oon aina koittanu ite pärjätä ennenku lekurille meen.

Se on :(. Voisikohan alhaiset kalorit ja paastoaminen aiheuttaa noinkin kovat arvot ? En ole vielä lekurilla käynyt. Joo tosiaan s-testo oli 24 mutta vapaa vain 209 tuon korkean shbg:n takia. Oon aina koittanu ite pärjätä ennenku lekurille meen.
No ei se noin sekaisin mene mistään dieetistä, toi on todella korkea, yläraja on jossain 60 paikkeilla.

Et sä saa sitä millään rohdoilla laskemaan, kh ketjuun vaan niin saat asiasta lisätietoa mikä tulee olemaan suunta jos haluat asian menevän parempaan jos oireita on.

Back
Ylös Bottom