Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Ainiin @Helistö ! En ehkä tarvikaan epätoivoista farkkujenostoreissua! Pistin uhkarohkeasti yhdet jo jonkin aikaa mietinnässä olleet Dr Denim -farkut tilaukseen, kun olivat hyvässä alessa. Nyt sormet ristissä odottelen ja toivon, että jollain ihmeellä olisivat sopivat :rolleyes:

Jes! :oujee:

Mulla on omien teinien vanhoja parit Dr. Deminit. On ihan hyvin istuvat. Mutta nuukana ihmisenä en itselleni niin kalliita pöksyjä.

E: siis jes sille, että ei tarvitse epätoivoista etsintää. Ei sille, ettei päästä yhdessä ostoksille.

Onko kellään kokemusta DNA:n 4g kotimokkulasta? Taitaa pikemmikin olla reittimen näköinen kapistus, mutta kulkee mokkula nimellä. Tulevassa taloyhtiössä ei oo taloyhtiölaajakaistaa ja nopein valokuiti on 24 meganen :LOL: Mokkulalla pääsisi 150 megaan.

Onko kellään kokemusta DNA:n 4g kotimokkulasta? Taitaa pikemmikin olla reittimen näköinen kapistus, mutta kulkee mokkula nimellä. Tulevassa taloyhtiössä ei oo taloyhtiölaajakaistaa ja nopein valokuiti on 24 meganen :LOL: Mokkulalla pääsisi 150 megaan.

Ihan toimiva kapistus ainakin kaupunki ympäristöön, paikoittain voi päästä jopa lähelle "teoreettisia" latausnopeuksia.

Vähän kyllä hävettää, mutta menkööt. Detaljeja ei ole vielä maalattu ja pohja on kesken, mutta muuten nää illat sujuu aika leppoisissa merkeissä. :whistle:

2018-01-16 16.46.54.webp

Kauneus on katsojan silmässä. Niin kuin myös omat ihrat.

Minua taas lähinnä ihmetyttää se, että minulle sanotaan: "olet niin pieni" " oot niin kamalan laiha". Joo, ite oot.

Jos haluaa näsäviisastella niin totta. Vyötäröllä ne on eikä silmissä. Mutta ei niitä usein nää muut kuin itse.

Mutta ei siinä. Näsäviisaus on (y)

En nyt niinkään sanoisi. Jos on hommannut itselleen erikoislääkärin tutkinnon niin kyllä siinä vähän kirjaviisautta tarvitaan myös.
Ei yliopistoon pääse elämäm_koulun papereilla.

En nyt niinkään sanoisi. Jos on hommannut itselleen erikoislääkärin tutkinnon niin kyllä siinä vähän kirjaviisautta tarvitaan myös.
Ei yliopistoon pääse elämäm_koulun papereilla.

No, mutta se tutkinto on ortopediasta. Johon täytyy olla se kokovartalokyrpä ja erottaa vasara sahasta.

Jos muuten nykyään kaavaillut papereilla yliopistoon hakumeiningit toteutuisi, tai olisi ollut voimassa kun minä hain yliopistoon, niin...no en olisi päässyt yliopistoon.

En kyllä laisinkaan moiti meidän ortospeden mentaalikapasiteettia, mutta kyllä se nykyään on aivan eri meininki lääkikseen kuin ennen. Kovalla duunilla ja lukemisella pääsi helpommin ennen sisään kuin nykyään. Sitten taas jos puhutaan noin yleisesti ottaen "yliopistoon pääsemisestä" niin kyllä sieltä löytyy linjoja jonne pääsee elämäm_kolulla, ja jopa valmistuu. Eri asia sitten onko niillä linjoilla mitään käytännön hyötyä. :LOL:

Ja siis tämä sanottuna kaikella rakkaudella. Terkuin, hoitajaspede. Ja kaiken hyvän lisäksi aivoveriesteen väärällä puolella. :X3:

No, mutta se tutkinto on ortopediasta. Johon täytyy olla se kokovartalokyrpä ja erottaa vasara sahasta.

Jos muuten nykyään kaavaillut papereilla yliopistoon hakumeiningit toteutuisi, tai olisi ollut voimassa kun minä hain yliopistoon, niin...no en olisi päässyt yliopistoon.

Noh noh, jonkun on oltava myös ortopedi. Mutta ei niitä(kään) hommia kyllä kuka tahansa urpo pääse tekemään.

Mitäs ne ortospedet tunneälyllä tekee kun potilaat nukkuu leikkurissa. Siellä voi olla millainen kokovartalokyrpä tahansa. Tosin, hoitajille mielestäni kannattaa olla kiltti.

Oma älykkyyteni vastaa juuri sitä elämäm_koulun tasoa joten siksi arvostan koulutusta.

Sitten taas jos puhutaan noin yleisesti ottaen "yliopistoon pääsemisestä" niin kyllä sieltä löytyy linjoja jonne pääsee elämäm_kolulla, ja jopa valmistuu. Eri asia sitten onko niillä linjoilla mitään käytännön hyötyä. :LOL:
Yhtään kyseenalaistamatta, puhtaasta mielenkiinnosta kysyisin, mitä ne tällaiset linjat sitten on?

Noh noh, jonkun on oltava myös ortopedi. Mutta ei niitä(kään) hommia kyllä kuka tahansa urpo pääse tekemään.

Mitäs ne ortospedet tunneälyllä tekee kun potilaat nukkuu leikkurissa. Siellä voi olla millainen kokovartalokyrpä tahansa. Tosin, hoitajille mielestäni kannattaa olla kiltti.

Oma älykkyyteni vastaa juuri sitä elämäm_koulun tasoa joten siksi arvostan koulutusta.

Jos minä olisin ns. ortospede, ei tulis kesää. :ROFLMAO:

Jos mulle pitäis löytää ammatti jossa ei voi sössiä niin ammatit loppuu nopeasti. :whistle: ehkä soveltuisin hauskuuteni vuoksi hautaustoimistoon.

Back
Ylös Bottom