Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mulla on takajaloissa hyvä tunne tämän päiväisestä mave:sta. Tuntuu ihan persposkissa asti eli on mennyt perille.

Ja tänään taas: kahden ässän tiistai.

Tällä hetkellä istuminen sattuu mahoihin ja jalat tutisee. Ja jalkajumppa loppui 2h sitten. Lupaa hyvää. :eek:
Kuulostaa karmealta. Ja hyvältä! Mulla ei ollu selkeästikään ihan noin paha reeni eilen. Täytyy vähä kiristää tahtia ens kerralla!

Oisinpa ostanu kaks palaa sitä kakkua tänään. Nyt maistuis toinen :kuola:

Huomenna pääsee salille :heart: Ja saa nukkua niiin pitkään kuin nukuttaa, typerät vessareissut herättää aina aamuyöstä ja just ehtii nukahtaa uudestaan ennen kellon soimista...

Ruoka ja uni, kaksi elämäni peruspilaria.

Kumpaakin tekisi mieli vetää överit.

Tällä hetkellä istuminen sattuu mahoihin ja jalat tutisee. Ja jalkajumppa loppui 2h sitten. Lupaa hyvää. :eek:

Domsseja ei ole ollut pitkään aikaan. Mitä nyt äkkiseltään muistan niin pisimmillään kahtena päivänä treenin jälkeen ollut lihaskipua. Yleensä jos teen jotain uutta liikettä, niin seuraavana päivänä saattaa olla lihakset kipeenä sen päivän ön tai pari.

Tai sitten treenaan liian löysästi. :LOL: sjmv:tä en saa perkeleelläkään tuntumaan takareisissä, tuntuu enemmän alaselässä.

Viimeksi muokattu:
@futhermucker Mulla loppu munasta nyt veto. Ei saaat. Oli pakko myydä jokanen kukkalappu. Alko ressaan liiaksi ja ei osannut enään olla päivittämättä nordnettia.

Mätkyjä tulee ja liikaa.

Konehuone pitää tuon luukun perässä sulana pidempään?

Nyt näkyy missä päässä on lämpimät oltavat.

20180109_213539.webp

Konepellin alle (tavaratilaan) ihan turha yrittää ilman sorkkarautaa.

e: pitäsköhän potkia nuo jääkalikat tuolta takarenkaiden takaa pois..

Viimeksi muokattu:
Äläs nyt. Nuori ja innokas opiskelija. Täytyy olla iloinen, että nuoret jaksavat olla reippaita.

Mä ainakin käyn vastaamassa.

E: Kehoitan muitakin käymään. Jokainen on ollut joskus nuori. Ja jos on noin reipas niin miksi ei tulisi omalla vastauksellaan opiskelua.

Ee: Mun olisi kannattanut opiskella enemmän.

No osallistuttu, iltarahkan ohessa. Huoh, olihan taas vittumainen, pitkä päivä, parempi painua maate. Huomenna paremmalla sykkeellä & fiiliksellä.

Äläs nyt. Nuori ja innokas opiskelija. Täytyy olla iloinen, että nuoret jaksavat olla reippaita.

Mä ainakin käyn vastaamassa.

En ymmärrä kysymystä. "7. Oletko huomannut kuntosaliharjoittelulla olevan fyysisiä vaikutuksia? Jos olet, kerro millaisia vaikutukset ovat olleet sekä koetko niiden olevan positiivisia vai negatiivisia."

Tänään vaikutukset ovat: negatiivisa. Au.

Nyt pitää lähteä katsomaan onnistuuko portaiden nousu.. :eek:

Back
Ylös Bottom