Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Tuolla käyn vain tämän kk ja sitten mun loppusijoitus on sitten toisella salilla.

Mutta salilla ei ollut: ketään.

Aika meni haahuiluun. Sain kyllä jumpattua.
Onneksi veli tuli sinne sitten kun olin just lopettanut niin se kertoi pari juttua.
Jaa niin sulla oli tuokin siinä välissä!

Mun ei tarvinnu junpata yksin, mutta ei kyllä ollut melkein ketään maanantai-illan vakkareita. Muutama random äijä vaan. Nyt ruokaa ja pikapikaa sängyn pohjalle.

Aamupala tuli syötyä vasta klo 14 ja nyt yrittämään nukkumista.

Jopas on vetämätön olo.

Kyllä se tästä, ei saa liikaa ajatella että on vasta tammikuu, pimeää ja kylmää on vielä edessä. :LOL: vähän tuli kyllä ajatuksissa loikattua kesän puolella. :rolleyes:

"Oon töis oon töis oon töis oon töis
Oon töis oon töis oon töis oon tois oon töis oon töis"

:sleep:

Liitteet

• IMG_20180102_072201.webp
    IMG_20180102_072201.webp
    128,1 KB · Katsottu: 179
Uni saapui 4.30-5.00 välillä. Pää ihan jumissa ja töihinkin pitäs. En muista mitä siellä piti oikein iltaisin tehdäkään. Kai ne siellä sitten kertoo.

Kohta tulee mies noutamaan mut lounaalle ja sen jälkeen vetäydytään pienelle staycationiolle. Oman kaupungin eräästä hotellista on sviitti varattuna. :heart:

Ai mutta pitäiskö mun nousta tästä sängystä ylös ja esim. pukeutua?

Tästä illasta tulee niin kiva! Oisko överiä jos soittaisin hotelliin, että veisivät meille sinne skumpan valmiiksi huoneeseen?

Mulla alkaa ensi viikolla kuvanveistokurssi! :LOL: Odotan suurella mielenkiinnolla. Toivon, että pääsen sillä tekemisellä samantien purkamaan tässä pikkuhiljaa kasvavaa stressikerrointa tilinpäätöshommien takia. Optimistisesti uskon, että pystyn sinne jo ens viikolla kuudeksi liukenemaan...

H
Onpas täällä hiljaista. Kaikki varmaan painaa uuden vuoden kunniaksi hommia peräsuoli pitkällä selän takana.
Hommia on painettu hiki hatussa 9.00 alkaen. Just tuli pomo vastaan jolle ilmoitin että: Käyn vielä kahvilla ja lähden sen jälkeen, niin kerkiän himaan suihkuun ennen lekuria. Tää totes vaan että Just ja jatkoi matkaa. Tee työtä jolla on tarkoitus hi-hi. Mulla ei ole penniäkään kiinni tässä firmassa hi-hi. Just tehtiin 1/2v. jatkosoppari hi-hi.

Kohta tulee mies noutamaan mut lounaalle ja sen jälkeen vetäydytään pienelle staycationiolle. Oman kaupungin eräästä hotellista on sviitti varattuna. :heart:

Ai mutta pitäiskö mun nousta tästä sängystä ylös ja esim. pukeutua?

Tästä illasta tulee niin kiva! Oisko överiä jos soittaisin hotelliin, että veisivät meille sinne skumpan valmiiksi huoneeseen?
Hyvää sukupuolinussintaa!

Back
Ylös Bottom