Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kyl mä ainakin ajattelen Tonyn olevan se oikea lightweight champion. Mies tappelee koko ajan ja on käytännössä siivonnut koko painoluokan ja raivannut tiensä vyöhön.Eikös Tonyllä ole se leikkivyö? Mun pointti kai oli et ei ketään tarvitse motivoida matseihin. Niitä otetaan kun työnantaja niin sanoo
Ei se kyllä periaattessa ole tainnut otella sen enempää kuin Conor. Conor otti vain nyrkkeilymatsin siinä kun Tony mma:ta.Kyl mä ainakin ajattelen Tonyn olevan se oikea lightweight champion. Mies tappelee koko ajan ja on käytännössä siivonnut koko painoluokan ja raivannut tiensä vyöhön.
Eli väität Tony Fergusonin otelleen ainaostaan yhden kerran lightweight divisioonassa? Rohkenen olla eri mieltä tässä.Ei se kyllä periaattessa ole tainnut otella sen enempää kuin Conor. Conor otti vain nyrkkeilymatsin siinä kun Tony mma:ta.
Mitenköhän käy Cyborgin jos uudet säännöt painonvetoon liittyen otetaan käyttöön? Ei sais olla ottelupäivänä yli seuraavan painoluokan paino.

Kommentoin tuota sen "jatkuvaa" tappelua. Oletin sen tulevan kommentissani esiin, mutta ilmeisesti olin väärässä.Eli väität Tony Fergusonin otelleen ainaostaan yhden kerran lightweight divisioonassa? Rohkenen olla eri mieltä tässä.
Kukahan ne estäisi? Onhan nuita dagestanilaisia ennenkin koitettu nujertaa, siinä kuitenkaan onnistumatta.Barbozan kunto hävisi kyllä äkkiä, mutta viimeisessä erässä ei Khabib näyttänyt kovin hyvältä. Selkeästi riuhtominen alkoi näkyä hänessäkin. Kovasti odotan milloin tulee ensimmäinen ottelija, joka estää nuo alasviennit ja syöttää nyrkkiä naamaan, siinä voi kotkan lento katketa kovinkin äkkiä.
Barbozan kunto loppui koska Khabib otteli niin veemäisellä tavalla. Olet koko ajan paineessa ja kun eliittipainija on päällä, niin 70 kiloinen saa itsensä tuntumaan 120 kiloiselta. Tuo ei näytä läheskään niin pahalta miltä tuntuu.En tiedä menikö Barbozan valmistautuminen jotenkin pieleen, vai oliko tuo matsin eka pari minuuttia niin kova löyly, mutta miehen kunto ja taistelutahto hävisivät todella nopeasti. Barbozan ongelma näytti olevan, että ei ole käsistään riittävän kova ja Khabib pääsi aika helposti tulemaan lähietäisyydelle ja myös lyömään. Näytti, että Barboza pakitti koko ajan niin kovaa, että niistä vähistäkin lyönneistä puuttui voima ja Khabib vaan käveli niiden läpi.
Barbozan kunto loppui koska Khabib otteli niin veemäisellä tavalla. Olet koko ajan paineessa ja kun eliittipainija on päällä, niin 70 kiloinen saa itsensä tuntumaan 120 kiloiselta. Tuo ei näytä läheskään niin pahalta miltä tuntuu.
Khabibin hyvyyttähän tuo oli että Barboza ei saanut pystyssä mitään aikaan. Khabib pakotti Barbozan pakittamaan ja silloinhan lyönneistä häviää tehoa reilusti. Khabib ei jää eteen seisomaan ja anna vastustajalle mahdollisuutta käytää pystyään kunnolla. Kuten on sanottu, Khabib tulee Dagestanista missä luonne on kasvanut poikkeuksellisen kovaksi. Khabib on tapellut jo kaduilla niin paljon, että tuo sääntöjen kanssa häkissä otteleminen ei paljoa jäädytä.