Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

IMAG1050.webp

Tällä kertaa joulu on delegoitu äipälle, olivat vuokranneet valtavan huvilamökin meitä lapsosia ja puolisoita varten. Puusauna, ulkoilmagymi, pihakonekivääri, rannikkotykki ja tietty perinteiset ja ei-niin-perinteiset joulusafkat. Mikäs tässä, eukon kanssa vain löhötään ja lihotaan. (y)

Just sain pääteltyä riisipuuro-torttuaterian, aamusta mennyt jo leipää, omenaa, tryffeliä ja piparia. Josko sitä ulostautuis pikkukävelylle vielä kun raajat liikkuu...

Piparit vedetty sekä tän joulun osalta joulusafkat kiskottu naamariin jo toissapäivänä.

Vähän erilainen joulu tänä vuonna, ens vuonna jos ois sitä perinteisempää mutta se on sitten vuoden päästä mietintämyssyssä.

Aika hyvä:

Siinä rajalla tykkäänkö kun mies joikaa tuolla tavalla enemmän tai vähemmän korkealta kuten power metallissa on tyypillistä, mutta tämä ei vielä ylitä kipukynnystä.

Aattotreenit tehty mussun kaa ja nyt pizzeriaan äpöstämään.

Mä en kyllä kykene olemaan salilta pois näin joulunakaan. Kevyt viikko tosin edessä, mutta pakko se on mennä jotain tekemään huomenna tai ihan viimeistään tiistaina. Pitää ees vähä yrittää liikkua kaiken tämän syömisen vastapainoksi :nolo:

Niin ja hyvää joulua vaan!

Yllättävän hyvin kulki treeni aamusta, pientä huippausta vaan, vaikka pari päivää oli veltto olo ruokamyrkytyksestä. Olipa outoa, täysin autio sali kun menin. :D No kymmenen minuuttia kerkesin olla salin kingi kun tuli joku ukko jumpalle. Piha putsattu, safkat syöty exän ja -appien kanssa, ny oottelen että jaksaa juoda kahvit.

Mä en kyllä kykene olemaan salilta pois näin joulunakaan. Kevyt viikko tosin edessä, mutta pakko se on mennä jotain tekemään huomenna tai ihan viimeistään tiistaina. Pitää ees vähä yrittää liikkua kaiken tämän syömisen vastapainoksi :nolo:

Mä tein tiistaina ja keskiviikkona tuplatreenit, torstaina otettiin maksimiykköset kyykystä, mavesta ja penkistä, perjantaina vitusti penkkiä ja eilen vitusti kyykkyjä :LOL: Kyllä kelpaa siis hyvin 2-3 päivän lepo :coffee: Keskityn siis syömiseen, työntekoon, lepoon ja mitä näitä nyt oli :rolleyes:

Yllättävän hyvin kulki treeni aamusta, pientä huippausta vaan, vaikka pari päivää oli veltto olo ruokamyrkytyksestä. Olipa outoa, täysin autio sali kun menin. :D No kymmenen minuuttia kerkesin olla salin kingi kun tuli joku ukko jumpalle. Piha putsattu, safkat syöty exän ja -appien kanssa, ny oottelen että jaksaa juoda kahvit.

Joka kerta :LOL:

Mä tein tiistaina ja keskiviikkona tuplatreenit, torstaina otettiin maksimiykköset kyykystä, mavesta ja penkistä, perjantaina vitusti penkkiä ja eilen vitusti kyykkyjä :LOL: Kyllä kelpaa siis hyvin 2-3 päivän lepo :coffee: Keskityn siis syömiseen, työntekoon, lepoon ja mitä näitä nyt oli :rolleyes:
Oho sulla on ollu oikein tehoviikko treenien suhteen :LOL: kuulostaa hyvältä!

Mulla olis maksimien testailua kaiken tämän joulusyömisen päätteeksi :heart: saa nähdä, auttaako suklaat ja kinkku uusiin ennätyslukemiin! Lievästi kyllä petyn, jos ei auta.

Back
Ylös Bottom