Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Jos haluaa testata kissaihmisen elämää niin levittelee karvoja eri paikkaan sekä hiekkaa eteisen/kylppärin tms. luokse ja jättää aina vessan vetämättä, oli sitten ykkös tai kakkoshätä.

Jos haluaa testata kissaihmisen elämää niin levittelee karvoja eri paikkaan sekä hiekkaa eteisen/kylppärin tms. luokse ja jättää aina vessan vetämättä, oli sitten ykkös tai kakkoshätä.
Mussa ei oo kyllä kissaihmisen hiventäkään, koska pelkästään jo tuon kuvailemasi testin ajattelu aiheuttaa kuvotusta. Kissat on suloisia, mutta tykkään niistä vaan toisten ihmisten kodeissa :ROFLMAO:

Tuli näköjään litkittyä vähän liikaa kahvia, koska nyt on suuria vaikeuksia pysyä paikallaan. Näytän aikalailla tuolta -> :hyper: Eikä voi edes lähteä salille vielä!

Turha siivota enää, voit jo henkisesti antautua sille, että talo on auttamatta aina täynnä karvoja ja kissa järjestelee tavaratkin puolestasi.

Mä oon yrittäny minimoida järjesteltävien tavaroiden määrää, mutta varmaan se tekee uutta järjestystä silti. Karvoista en sano vielä mitään. Varmaan ens viikolla valitan, kun joka paikka on täynnä mustaa karvaa.

Tuli näköjään litkittyä vähän liikaa kahvia, koska nyt on suuria vaikeuksia pysyä paikallaan. Näytän aikalailla tuolta -> :hyper: Eikä voi edes lähteä salille vielä!

Mulla menee yleeensä niin että jos tulee kahvista eka tommonen :hyper: olo niin ei mee ku tovi niin on tämmönen olo :zzzz::woot::confused:

Päivä menny ihan plörinäks, pääsis ees kotio.

Pitäisi tällä viikolla tehdä joka päivä 0,46h ylitöitä, että olisi tarpeeksi saldoa olla välipäivät karussa. Pieni määrä, mutta niin iso kun se pitää lusia.

Pitäis lähteä maalarihommiin; pikkulikka tahtoo sängystä sinisen. Tuleekohan siitä poikatyttö? Sama mulle, likka pyytää hyppäämään, kysyn vaan kuinka ylös. IMG_20171218_135100_001.webp Kahvit naamaan ja pajalle.

Mulla menee yleeensä niin että jos tulee kahvista eka tommonen :hyper: olo niin ei mee ku tovi niin on tämmönen olo :zzzz::woot::confused:

Päivä menny ihan plörinäks, pääsis ees kotio.
Mulla on vaan jatkuva :hyper:-olo ja sit se hiipuu, useinkaan ei tuu tommosta crashia. En oikeesti kestä kofeiinia oikein yhtään, ja tuo olo tulee ihan liian usein. Mutta kahvi on niin hyvää :LOL: vielä ku keksis mihin tämän kaiken duracell-energian käyttäis. :hyper::hyper::hyper:

judohemmo ei arvosta ylenpalttista hymiöiden viljelyä

muutenkin on hyvä muistaa asiallisuus, kaikessa

muutenkin on hyvä muistaa asiallisuus, kaikessa

Ei!

Pitäisi saada verholista mustaksi ja heijastamattomaksi. Vaihtoehtoina:

- maali
- kankaalla päällystys
- dc-fix

Mikähän olisi laiskalle paras vaihtoehto kun lasketaan mukaan oheistyön määrän välttely?

Maalaus on nopea homma. Pohjan hiominen ja kaiken ympärillä olevan peittäminen ei.

Minun,eli,laiskimman ratkaisu

älä anna sen häiritä ja anna olla nykyisellään

Back
Ylös Bottom