Tuleeko susta nyt crazy cat lady?
Lisäystä aiempaan: cat.
Luultavasti ei. Jälkikasvu on toivonut kissaa jo vaikka kuinka kauan ja kyllä mäkin jonkun lemmikin olen halunnut, niin tää on ny hyvä näin.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tuleeko susta nyt crazy cat lady?
Lisäystä aiempaan: cat.
Pitäisi siivota. Tänään tulee kissa taloon, iiik!
Mussa ei oo kyllä kissaihmisen hiventäkään, koska pelkästään jo tuon kuvailemasi testin ajattelu aiheuttaa kuvotusta. Kissat on suloisia, mutta tykkään niistä vaan toisten ihmisten kodeissaJos haluaa testata kissaihmisen elämää niin levittelee karvoja eri paikkaan sekä hiekkaa eteisen/kylppärin tms. luokse ja jättää aina vessan vetämättä, oli sitten ykkös tai kakkoshätä.
Eikä voi edes lähteä salille vielä!Turha siivota enää, voit jo henkisesti antautua sille, että talo on auttamatta aina täynnä karvoja ja kissa järjestelee tavaratkin puolestasi.
Nyt on vain punaista?Mä oon yrittäny minimoida järjesteltävien tavaroiden määrää, mutta varmaan se tekee uutta järjestystä silti. Karvoista en sano vielä mitään. Varmaan ens viikolla valitan, kun joka paikka on täynnä mustaa karvaa.
Tuli näköjään litkittyä vähän liikaa kahvia, koska nyt on suuria vaikeuksia pysyä paikallaan. Näytän aikalailla tuolta ->Eikä voi edes lähteä salille vielä!
olo niin ei mee ku tovi niin on tämmönen olo 

Laiskana miehenä otin talviloman lomarahat vapaana ja problem solved.Pitäisi tällä viikolla tehdä joka päivä 0,46h ylitöitä, että olisi tarpeeksi saldoa olla välipäivät karussa. Pieni määrä, mutta niin iso kun se pitää lusia.
Nyt on vain punaista?
Mulla on vaan jatkuvaMulla menee yleeensä niin että jos tulee kahvista eka tommonenolo niin ei mee ku tovi niin on tämmönen olo
Päivä menny ihan plörinäks, pääsis ees kotio.
-olo ja sit se hiipuu, useinkaan ei tuu tommosta crashia. En oikeesti kestä kofeiinia oikein yhtään, ja tuo olo tulee ihan liian usein. Mutta kahvi on niin hyvää 

muutenkin on hyvä muistaa asiallisuus, kaikessa