Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Meta title: 💥 Kuvia Pakkiksen Mikestä? – Q&A joka selvittää onko legenda lihaa, luuta vai pelkkää foorumimyyttiä

Meta description: Keskustelua PakkisMiken kuvista, taustoista ja yleisön kysymyksistä – kuka mies on ja mitä haluat tietää?**

Toimiiko muilla toi Miken instagram kuva ? O_o
Mulla ei toimi mikään ig kuva koko foorumilla, näyttää mallia tyhjä eli tältä.
Kusee nyt oikee huolella ? @Mike
Ja jokanen vanhankin igkuva foorumilla on mennyt samanlaiseks tyhjiöks yön aikana. Niin puhelimella kun koneellakin. ( tietokone ei ole omena :D )

katso liitettä 146372
Toi ei muuten oikeasti toimi IE:llä, Edgellä, Firefoxilla, Operalla eikä Vivaldilla.
Chromella mulla ainoa selain millä pelittää. :D

Konsolin errorista päätellen näyttää mun mieleästä ihan Instagramin vialta. Meinaan errori Firefoxilla liittyy johonkin instagram.com:ista ladattuun skriptaan.
EDIT: Tai no, ehkä se voi olla se s9e. Jos joku mitä se tekee on asia mitä Instagram skripta ei hiffaa.

Pikkasen offtopic, niin eikös Eddie Hall ollut jossain tälläisissä testeissä missä hänen fysiikkaansa testattiin. Olivat olleet melko ihmeissään kun Eddie kyykkäs 150kgx10 eikä syke ollut noussut oikeestaan yhtään leposykkeestä.

Ei mitään käryä. Kuulostaa kyllä sangen erikoiselta että tuon kokoinen mies tekee tollaisenkin suoritteen eikä pulssi nousisi lainkaan, tiedä häntä, kaikki toki mahdollista.

Mikelle kyssäriä.
Poika lähdössä lomailee Dubaihin ja annoin hänelle Nikonin D3100 varustettuina Nikkor AF-S DX 18-105mm f/3.5-5.6G VR ja Nikkor AF-S DX 35mm f/1.8G -putkilla. Poika, kuten en minäkään, ei olla erityisen kummoisia taitajia valokuvauksessa. Hän ottanee kuvia sieltä sun täältä Dubaissa liikkuessa kaupungilla ja varmaan jossain sisäkohteissa.
Itselläni alkoi pyörimään päässä, kannattaisiko jättää toinen objektiiveista pois. Kumman putken ottaisit mukaan, jos kahdesta pahasta pitäisi valita?

Lisäksi mielessäni pyörii, olisiko parempi tavan kuvaajana ottaa sittenkin mukaan Nikonin tilalle Panasonic Lumix DMC-LX7, jota olisi kätevämpi kuljettaa mukana ja minun henkilökohtaisilla kokemuksella saa suht hyviä kuvia tavis kuvaajana. Mitä itse olet mieltä tästä ajatuksesta huomioiden, että kyse on henkilöstä, jolle kuvien laadun ei tarvitse olla viimeisen päälle priimaa?
Panasonic messiin vain, jos ei aio tosissaan kuvata, niin ihan turha sitä järkkäriä on mukana roudaa.

Itellä Chrome molemmissa sekä koneessa että puhelimessa, eikä toimi. Sit taas esim Facebook vastaavat upotukset toimii.
Joo, jännästi mulla koneen Chromella vielä toimii. Sen sijaan puhelimen Chromella ei toimi täälläkään.
Koneella taas incognitossa ei näy instan upotukset. Menee kohtuullisen mystiseksi.

Chromessa jokainen upotus heittää:

Uncaught Error: Cannot find module "keyMirror"

Ja error tulee instagram.com kautta ladatusta .js tiedostosta.

Joo, jännästi mulla koneen Chromella vielä toimii. Sen sijaan puhelimen Chromella ei toimi täälläkään.
Koneella taas incognitossa ei näy instan upotukset. Menee kohtuullisen mystiseksi.

Mulla ei toimi muutamalla muullakaan sivustolla instan upotukset.

Mulla ei toimi muutamalla muullakaan sivustolla instan upotukset.

Olisko instan puolella jotain jekkua nyt.
Siltä se vähän vaikuttaa.
Editoin just ylle ton:

Chromessa jokainen upotus heittää:

Uncaught Error: Cannot find module "keyMirror"

Ja error tulee instagram.com kautta ladatusta .js tiedostosta.

EDIT: Ihan sama error näkyy toisella Xenforo foorumilla.
Edelleen sama mystinen, että tällä mun Chromella noi näkyy. Sen sijaan jos avaan incognitossa ei näy täällä eikä toisella foorumilla.
Veikkaan että jos tällä Chromella tyhjennän välimuistin, niin ei ne toimi tälläkään. Incognitossa kun se lähtee puhtaalla välimuistilla aina.
Kyllä tässä nyt varmaan ihan itse Instagram perseilee.

Etusivun plugari taas toimii, että ota tästä nyt selvää. Ei nyt ainakaan täällä päässä tehdä mitään isompaa muutosta heti alkuunsa kun syy lienee instassa joka lopetti toimintansa yhtäkkiä.
Toi etusivun plugari on erilainen, kun se käsittääkseni hakee datan Instagramin rajapinnan kautta. Se sitten rakentaa näkymän datasta mitä se saa.
Viestin upotukset taas on kokonaisuudessaan Instagramin puolelta tuleva kikkare, ja siinä on joku häikkä.

Juu, en mä lähtisi tuota vielä itse selvittämään. Luultavasti vaan turhaan kuluttaa siinä aikaa.

EDIT: Aivan varmasti kyseessä Instagram, meinaan Twitter haulla näyttää olevan laajemmin huomattu ongelma: https://twitter.com/search?f=tweets&vertical=default&q=instagram embed&src=typd

EDIT2: Nyt ainakin selvisi koska ne mulla toimii, ja koska ei. Pätee varmaan muillakin.
Jos samalla selaimella ei ole kirjautunut Instagramiin, niin upotukset ei näy.
Kirjauduin Instagramiin uudestaan selaimessa, niin embedit näkyy taas. :)
Sen takia ne ei mulla näkynyt incognitossa, kun taas normisti näkyi. Mulla kun selain on siellä kirjautunut aina.
Tuskin sen noin pitäisi olla.

Viimeksi muokattu:
EDIT2: Nyt ainakin selvisi koska ne mulla toimii, ja koska ei. Pätee varmaan muillakin.
Jos samalla selaimella ei ole kirjautunut Instagramiin, niin upotukset ei näy.
Kirjauduin Instagramiin uudestaan selaimessa, niin embedit näkyy taas. :)
Sen takia ne ei mulla näkynyt incognitossa, kun taas normisti näkyi. Mulla kun selain on siellä kirjautunut aina.
Tuskin sen noin pitäisi olla.

Itellä on selain koneella aina kirjautunut ig, eikä siltikään näy. Puhelimella ei ole kirjautunut, nyt on eikä vaikuta mitään.

Itellä on selain koneella aina kirjautunut ig, eikä siltikään näy. Puhelimella ei ole kirjautunut, nyt on eikä vaikuta mitään.
Okei, jännä.
Mulla se on ihan on-off nappi IG upotusten näkyvyydlle, onko kirjautunut IG vai ei. :ROFLMAO:
Se ettei sulla mene noin viittaa siihen että järjestelmä sekaisin. Osalta se saa kirjautuneena jotain dataa, osalta ei. Kyllä sen pitäisi toimia kuitenkin myös ihan ilman kirjautumista.

Eiköhän IG tuon fiksaile.

Tossa vielä tälläkin foorumilla upotuksiin käytettävän lisäosan tekijän kommentti asiasta:

upload_2017-12-16_19-23-9.webp

Source

Back
Ylös Bottom