Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Kokeile joskus, se on ihan helppoa :)
Joo ei se siitä olekaan ollut kiinni, että ois liian vaikeaa :) oikeastaan syy on siinä, että meillä vaan piparkakkujen menekki on aika pieni. Siispä en jaksa vaivautua tekemään taikinaa alusta, kun valmistaikinan puolikkaastakin saa sen verran kun tarttee! Laiska mikä laiska :nolo:

Joko sais nukkua?

Juuri tuosta johtuen mä leivon kans aika harvoin nykyään. Joutuu kuitenki syömään melkein kaiken ite! Ja vaikka nykyään on pinnalla kaikki thick thigh ja squat booty -ajatukset niin ei ne kaikki herkut ikävä kyllä kerääntyis vaan oikeisiin paikkoihin.. joten ei voi leipoa, koska ei oo varaa mättää niitä kaikkia itse.

Mä kyllä leivon. On teinit ja teinien kaverit. Ja teinit itse leipoo.
Mä syön vain oikeastaan silloin kun teinit leipoo.

Me tehdään joka vuosi piparkakkutalo. Ollaan tehty aina. Nyt taidetaan tehdä tänä vuonna kaksi. Molemmat saa oman.
Se on kiva joulukoriste. Eikö sitä tarvitse säilöä kun sit voi alkaa joulupäivänä tuhoamaan.
Koristelun jälkeen laitan talon sellofaaniin niin pysyy hyvänä sen ajan mitä on koristeena.
#kysyksjoku

Ainii, Jaajo tulee.

Ei ole edes tv päälle vaikka kerrankin olen paikallani sohvalla.
#spotify

Puuh, aamu töissä, siitä suoraan muuttoruljanssia useampi tunti jne. Jos huomenna sais loput kamat pihalle. Kävin oikein Alkossa iltaa varten, ostin yhden (1) Kyrön lonkeron. Vetelen sitä kapeisiin kasvoihin #aamulypsystäkuultua ja tuumailen koneen äärellä remppahommia.

Mulla on tähän piparitaikinaan ihan oma lähestymistapa. En oo koskaan jaksanut itse tehdä, kun aika työläältä hommalta näytti, mutta valmistaikinaa kyllä syön senkin edestä :nolo: Se taikina on vaan niin paljon parempaa ku valmiit piparit. Hyvää bulkkievästä! Ehkä aavistuksen pierettää vaan.

aina vaan #sohva #tammi

2D797729-047A-4A9C-84AA-FE85B8EB4CA3.webp

Back
Ylös Bottom