Veikkaisin myös melkoisen puuduttavaa feminismiluentoa lopuksi. Sellaista elämänhalun imevää versiota.Luunappeja kiveksille ja paistinlastalla terskanäpy?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Veikkaisin myös melkoisen puuduttavaa feminismiluentoa lopuksi. Sellaista elämänhalun imevää versiota.Luunappeja kiveksille ja paistinlastalla terskanäpy?
Ei välttämättä paha olo, mutta syöpä voi tulla.MTV3-kanavalla pelimies, tuleeko paha olo jos katsoo.
Ajatelkaa mitä siitä tulisi, jos olis alivoimalla mopseyn, helistön ja hobbittessin kanssa...
E. Mietin tätä nyt hetken.
Ootko saanu kuorrrutettua munkkia nyt?Ei välttämättä paha olo, mutta syöpä voi tulla.
Tunnustan. EARit jäi kotio.ei kai siinä mitään jos kuulonsuojaus on kunnossa, minulla aina elacinit taskussa kun lähden ulos #kaljalle
Olisko mitään valokuvaushommia?Plaah mitähän sitä keksis. Kello ei oo ees seitsemää ja nyt jo aivan poikki. Ei viittis ihan vielä nukkumaankaan.
Eilisillan jälkeen mennyt mm. Kickersejä pussi, pastel de nata -leivos, rinkilämunkki, tiramisua, mansikkakakkua, jelly beanseja ja Kinder-joulukalenterin kaks ekaa luukkua. Tai siis luukkujen sisällöt. Oon mä syöny kyllä ruokaakin. Aika pyöree olo juuri nyt.Ootko saanu kuorrrutettua munkkia nyt?
Lidlin paistopisteeltä saa. Oli melkein yhtä hyvää ku Lissabonissa. Rähmähommat muito bom, beleza acai jesus ja sitä rataa.
Olisko mitään valokuvaushommia?
Eheheh, kyllähän tuon nyt arvaa. Mutta ainahan sitä voi pelleillä!no et sinäkään HerrFuteria näköjään tunne
Eheheh, kyllähän tuon nyt arvaa. Mutta ainahan sitä voi pelleillä!
Saishan sitä nätin kuvan kun kaivan nenää tässä ruokakoomassa sohvalla, mutta ei täs varmaan semmosta kaivattu. Muutahan ei olis tarjolla kuitenkaan![]()
Näin uskoisin myösOikeesti futher haluaa klassisen hedelmäasetelman kuvan.
Veikkaisin itseäni tuntamatta esimerkiksi ns. leivonta-aiheisia kuvia.Mitäs kuvia hra futer on vailla?