Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mulla tuli kyllä jo alle puolestatoista vuodessa kotona lapsen kanssa olo että syrjäydyn yhteiskunnasta (n)
Mä olin neljä vuotta kotona. Jos lapsia haluaa ja saa niin ne nyt vaan kuuluu hoitaa. Joko kotona tai niin, että vie hoitoon ja menee itse töihin.
Ei siitä kotiäitinä olemisesta mun mielestä tartte mitään numeroa tehdä. Se on valinta siinä missä töihinmeno Siinä kun on koko ajan kotona niin siihen tulee sellainen hyvä rutiini ja rytmi miten saa homman toimimaan.
Minusta paljon suurempi duuni oli siinä kun piti kukon pierun aikaa kiikuttaa lapsia hoitoon kun palasin töihin.

En ota kantaa siihen kumpi hoitomuoto lapselle on parempi. Sen jokainen perhe tietää itse.
Toisaalta moni ehkä olisi kotona olisi taloudellisesti mahdollista. Toisaalta joku haluaa olla töissä vaikka olisi paksu lompakko.

Mä ajattelin tilannetta nyt. Eli jos nyt olisi paksu lompakko niin silti halusin jotain työtä tehdä. Lapsiani olen kotona riittävästi hoitanut. Toki olishan se kiva joskus olla laittamassa niille välipalaa kun tulevat koulusta.

Kyllä se todellakin raskaampaa sitten oli viedä lasta hoitoon ja sen jälkeen raahautua töihin, eniten siksi ettei sen jälkeen päässyt enää ainakaan joka päivä päiväunille kuten vielä kotona ollessa, etenkin kun yöheräilyt jatkuivat edelleen :notworthy: JA koska sitten alkoivat myös kaikki saatanan rokot ja muut kulkutaudit kiertää ja korvakierteet yms... :confused:

Jos rahan takia ei tarvitsisi tehdä töitä (joka keskittyy enemmän muiden kuin itseni auttamiseen), käyttäisin aikani itseni huoltamiseen ja kehittämiseen ja luoviin harrasteisiin.
E. Muiden passaaminen harrastuksena - ei kyllä inspiroi :hyper:
E.e Tästä tulikin mieleen että miksi aina oletetaan että naiset ovat kiinnostuneita muiden passaamisesta, ainakin enemmän kuin miehet? (n)

Viimeksi muokattu:
Saan tai usein voisi sanoa joudun olemaan pikkuriiviön kanssa kotona kahden niin en kyllä jaksaisi sitä pitkän päälle.
Tälläkin viikolla ollut kotona pari päivää hänen flunssansa takia ja yhtään ei asiaa auta aadeehoodee jonka vuoksi itsellä kaiken hölmöilun sietoprosentti on nollan luokkaa vaikka pitäisi jaksaa ymmärtää.
Mä ostin battlefield 1 ja luulin että siinä on joku uudempikin peli mukana mutta kun latasin koodit niin oli jotain fakin varustepaketteja.
call of dyty ww2 ja tuo battlefield 1 ois nyt hakattu läpi, mitä seuraavaksi?

Kyllä se todellakin raskaampaa sitten oli viedä lasta hoitoon ja sen jälkeen raahautua töihin, eniten siksi ettei sen jälkeen päässyt enää ainakaan joka päivä päiväunille kuten vielä kotona ollessa, etenkin kun yöheräilyt jatkuivat edelleen :notworthy: JA koska sitten alkoivat myös kaikki saatanan rokot ja muut kulkutaudit kiertää ja korvakierteet yms... :confused:

Jos rahan takia ei tarvitsisi tehdä töitä (joka keskittyy enemmän muiden kuin itseni auttamiseen), käyttäisin aikani itseni huoltamiseen ja kehittämiseen ja luoviin harrasteisiin.
E. Muiden passaaminen harrastuksena - ei kyllä inspiroi :hyper:
E.e Tästä tulikin mieleen että miksi aina oletetaan että naiset ovat kiinnostuneita muiden passaamisesta, ainakin enemmän kuin miehet? (n)
Mulla se on sisäsyntyinen juttu.

Jahas, se ois jo heti ennen puoltapäivää suoritettu nokostelun fyysinen osuus, voikin jatkaa tästä ottamaan ne ihan oikeat torkut. Salille vaan pitäisi jossain kohtaa raahautua tekemään vähän kovempi treeni tänään. :notworthy:

Jahas, se ois jo heti ennen puoltapäivää suoritettu nokostelun fyysinen osuus, voikin jatkaa tästä ottamaan ne ihan oikeat torkut. Salille vaan pitäisi jossain kohtaa raahautua tekemään vähän kovempi treeni tänään. :notworthy:
Tirsk.

Mun mielestä on siistiä, että teillä on lemmikkinä kani.

Tai jokin toteemieläin se taitaa teidän tapauksessa olla...

Back
Ylös Bottom