Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Joo, nyt taitaa taas jo saada, hetki sitten 25v oli jo pitkä toisissa pankeissa. S-pankki näköjään tarjoo 45v YIT ja Skanska kohteisiin.Antavathan nuo vaikka 35v laina-ajan.
Mä olin neljä vuotta kotona. Jos lapsia haluaa ja saa niin ne nyt vaan kuuluu hoitaa. Joko kotona tai niin, että vie hoitoon ja menee itse töihin.Mulla tuli kyllä jo alle puolestatoista vuodessa kotona lapsen kanssa olo että syrjäydyn yhteiskunnasta![]()

Yök.Sali, tsek
Migreeni, tsek
Mulla se on sisäsyntyinen juttu.Kyllä se todellakin raskaampaa sitten oli viedä lasta hoitoon ja sen jälkeen raahautua töihin, eniten siksi ettei sen jälkeen päässyt enää ainakaan joka päivä päiväunille kuten vielä kotona ollessa, etenkin kun yöheräilyt jatkuivat edelleenJA koska sitten alkoivat myös kaikki saatanan rokot ja muut kulkutaudit kiertää ja korvakierteet yms...
Jos rahan takia ei tarvitsisi tehdä töitä (joka keskittyy enemmän muiden kuin itseni auttamiseen), käyttäisin aikani itseni huoltamiseen ja kehittämiseen ja luoviin harrasteisiin.
E. Muiden passaaminen harrastuksena - ei kyllä inspiroi
E.e Tästä tulikin mieleen että miksi aina oletetaan että naiset ovat kiinnostuneita muiden passaamisesta, ainakin enemmän kuin miehet?![]()
Se on hienoaMulla se on sisäsyntyinen juttu.

Tirsk.Jahas, se ois jo heti ennen puoltapäivää suoritettu nokostelun fyysinen osuus, voikin jatkaa tästä ottamaan ne ihan oikeat torkut. Salille vaan pitäisi jossain kohtaa raahautua tekemään vähän kovempi treeni tänään.![]()
Yök.
Onks estolääke käytössä?
Juu. Kun invisuksella on vielä hevosen vehkeet.Suoritusmentaliteetti voi olla kohtalokas![]()
Vähän tuolta kyllä salilla tuntuu, kun ei nyt ole oikein motivaatiota pelkkiin punnuksien nosteluun.Suoritusmentaliteetti voi olla kohtalokas![]()
Juu. Kun invisuksella on vielä hevosen vehkeet.
.