Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

No tämä. Jos nyt kuitenki fiilistelen, niin ehkä muutkin naiset uskaltaa. Tällä viikolla oli ohjelmassa testata kyykyn ja penkin sarjamaksimeja.

Kyykky 80 kg x 8
Penkki 50 kg x 8

Vaikka nää nyt ei numeroina oo vielä mitään, niin oma kehitys on kiva nähdä.
Jäi päivällä kesken tämä tähän reagoiminen. Mulla on nyt ollu enimmillään 80kg kyykyssä, mutta oonki tehny vaan ykkösiä sillä :nolo: maksimitestailut on vasta tammikuussa seuraavan kerran, joten sit on viisaampi. Tosin luulen, että silloinki tuo penkki 50 jäänee vielä ottamatta, mut jos 47,5kg sais niin sekin kelpais tässä kohtaa. Ja mavessa alkais olla varmaan se (mulle) maaginen 100kg raja rikottavissa! :oujee:

Heheh. Minä kyykkäsin tänään hurjasti 5x30kg. Kuntoon nähden meni jopa ihan heleposti. Pitäisköhän oikein pistää tänne reenipäiväkirja pystyyn niin sais seurata tätä kuntoutumista.
Sun kohdalla nostan hattua jo siitä, että tossa vaiheessa edes kyykkäät. Ihan sama mitä ne painot on!

Nyt on perus jalkatreenin jälkeinen pohjaton nälkä :cry:

Uusi tietokone. Materialismionnellisuus. :oujee::heart:

Kosketusnäytöllä!

Joo kaada ittelles vaan.

Laita Kuparikatolle ne kuvat. Se on semmonen superherolover.
Eiku eihän mun tarvitse juoda suo komeaksi. Olet varmasti juuri sellainen viinaamenevä jääkaappipakastimen kokojen kreikkalainen veistos joka on miesihanteeni.

Kyllä mä tiedän mitä Kuparikatto on mutta ole ystävällinen äläkä sotke häntä tähän asiaan.

Screenshot_20171130-220545.webp
Olen superhyvä. Piti ottaa ss, että uskotte.

E: Testissä oli yksi virhe. Se on ketä.

Back
Ylös Bottom