Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mä mietin jos lähtiskin ihan vaan costa de solille vuodenvaihteessa.
On sielläkin lämmin ja aurinkoa, plussana lyhyt lento.
Matka taitaa olla ainoa oikea ratkaisu...sanotaan ei kylmälle :P

Joks punttimimmit on tanne laitelleet #tissiviikko -kuvia?
Just puhuin tästä kollegan kanssa. Mä en ihan nyt ehkä ymmärrä tota kampanjaa..
”Kyse on rintojen normalisoimisesta. Esimerkiksi, mies saa kulkea rinta paljaana kadulla, mutta nainen ei. " Jotenkin näen maailmassa ensi sijaisesti isompia ja tärkeämpiä asioita ja kampanjoita johon puuttua. Ja mun mielestä toi on nyt ihan pään sisällä mitä kukin ajattelee. On sekin musta kummallista, jos mies on ilman paitaa kauppakeskuksessa. Ja naiset ihan itse korostaa rintojen seksikkyyttä, esimerkiksi erilaisilla rintaliiveillä ja härpäkkeillä.. Että tästä voi nyt olla montaa mieltä.
Mutta siitä olen saamaa mieltä, ei kenenkään pitäisi hävetä itseään.

No kyllä kai se vielä tuon ikäisenä nousee ?

Jos ei muuten, niin testoa lisää.

Aina yhtä jännittävä seikkailu tuo auton katsastus. Tällä kertaa katsuri onnistui lukitsemaan auton avaimet autoon sisälle. En tajua miten se siinä onnistui, virrat ja valot toki päällä..ehkä pistän sähköletkun nokkaan yöksi.

"Sotilaskäyttöön tarkoitettujen ilma- ja avaruusalusten ja ohjusten korjaus ja huolto. (50650000-6)"

:eek:
Sopimus on jo: tehty.
"Hankinnan toteuttaminen puolustus- ja turvallisuushankintalain 22 §:n 1 momentin 3 kohdan nojalla suoraan Denel Dynamics Ltd:ltä on ollut perusteltua, sillä teknisestä syystä vain tietty toimittaja voi toteuttaa hankinnan. Denel Dynamics Ltd on järjestelmän valmistaja ja näin ollen ainoa mahdollinen tarjoaja huoltosopimukselle. Kyseessä on korkean teknologian järjestelmä, joten ei voida olettaa, että kellään muulla toimittajalla olisi vastaavaa kykyä suorittaa huoltosopimusvelvoitteita"

Sopimus on jo: tehty.
"Hankinnan toteuttaminen puolustus- ja turvallisuushankintalain 22 §:n 1 momentin 3 kohdan nojalla suoraan Denel Dynamics Ltd:ltä on ollut perusteltua, sillä teknisestä syystä vain tietty toimittaja voi toteuttaa hankinnan. Denel Dynamics Ltd on järjestelmän valmistaja ja näin ollen ainoa mahdollinen tarjoaja huoltosopimukselle. Kyseessä on korkean teknologian järjestelmä, joten ei voida olettaa, että kellään muulla toimittajalla olisi vastaavaa kykyä suorittaa huoltosopimusvelvoitteita"

Voi kauhia.

Back
Ylös Bottom