Syksy saa, minä en.
Kauriit saa, minä en.
Googlettelin sulle ensiapua, mutten kehtaakaan

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Syksy saa, minä en.
Kauriit saa, minä en.

Oliko hakusanoina "lääninsonni uusimaa"Googlettelin sulle ensiapua, mutten kehtaakaan![]()
Oliko hakusanoina "lääninsonni uusimaa"
Ollaan jo tulossa.Ommuute taas torttuja. Ja kahvia.
Uudestaan ja uudestaan?Ollaan jo tulossa.
Iltapäivällä nisua. Saatte kuvan.Ommuute taas torttuja. Ja kahvia.
Siihen on pyritty.Uudestaan ja uudestaan?
Seeke!Siihen on pyritty.
Thänks, vika löyty.Hmm.. prossua näyttää kuormittavan event log ja virheraportointi ikään kuin jotain olisi kaatunut ja kirjottelis logia ja virherapsuja. Tuon virherapsun saa toki pois päältä, mutta tietty tarttis selvittää, mitä se vinkuu. Event vieweristä (tapahtumienvalvonta) voi katsella, onko jotain virheitä Windowsin alla.
Esim. ton ohjeen perusteella saat sen kiini https://www.lifewire.com/how-do-i-disable-error-reporting-in-windows-2626074 ja voit testata, loppuuko rutina sillä. Silti tarttis syy löytää.
En tiedä, miten nykyään, mutta Lenovo lisäili pikku spyware ohjelmia koineisiinsa jossain vaiheessa. Näistä ja niiden etsimisestä löytynee kuukkelilla lisää. En tosin usko että enää lisäilevät, kun siitä tuli aika laillla noottia, mutta who knows.
Hjuva homma. Noissa sais kyllä olla joku fallback, ettei tommosta aiheuttas.Thänks, vika löyty.
Tuollaista esim pukkas: Palvelu Intel(R) Online Connect Access Legacy CS Loader on päättynyt odottamatta. Tämä on tapahtunut 1 kertaa. 0 millisekunnin kuluttua suoritetaan seuraava korjaustoimi: Käynnistä palvelu uudelleen.
Voipi juu kuormittaa, jos jatkuvasti käynnistää loppumattomalla luupilla uudelleen.
Palomuuriin lupaa päästä etiäppäin, kun on epähuomiossa varmaan painelut disablea. Ja johan lakkas prossun huudatus, tipahti käyttö muutamaan prossaan. Ja siitä sitten johtui sekin, että palomuuri söi monta prossaa tehua. Ihmettelinkin kuinka sekin noin raskaasti jauhaa.
Saako vanhoista jalluista enempi jos osa sivuista on liimaantunut yhteen?Vein muutaman sarjakuva albumin divariin, sain yli 200€. Oltiin sen kauppiaan sovittu tää homma aikaisemmin tällä viikolla niin osasi varata sen summan ylimääräiseksi kassaan. Olishan noista saanut huutonetissä enemmän mutta tiedä sitten millä aikataululla, ja käteinen on käteinen.
Mukava, kun hirveellä tuskalla asentaa puhelimeensa liimattavan lasin suojan. Ja sinne alle jää kaksi paskakikkaretta jotka luultavasti tippu lasin asennusvaiheessa.![]()