Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Meta title: 💥 Kuvia Pakkiksen Mikestä? – Q&A joka selvittää onko legenda lihaa, luuta vai pelkkää foorumimyyttiä

Meta description: Keskustelua PakkisMiken kuvista, taustoista ja yleisön kysymyksistä – kuka mies on ja mitä haluat tietää?**

Voisin jossain vaiheessa tehdä vammaisen rintatreenin, että miten mä sen toteutan kun en voi isoja kuormia käyttää. Se siinä on raskainta kun voimaa on edelleen, mutta sitten joutuu kikkailemaan kun venytyksestä ei uskalla lähtee isoilla.

Tää ois mahtava idea! Jotain aidosti erilaista youtuben loputtomassa treenivideo-tulvassa. Voisi kiinnostaa niitäkin, jotka ei normaalisti näitä videoita katsele.

Eihän noi tukun omegat ole edes halpoja verrattuna esim

-ei linkkejä-

paljon halvemmat ja melkein puolet enemmän tavaraakin per pilleri.

Ootko mike Markusta nähnyt viimeaikoina? Hänen kanssaan voisit kyl jonkun videon veivata, ois mukava kuulla kaverista.

Jäi muuten noista rintajutuista mieleen kun usean voimailijan tiedän kuntouttaneen revenneen rinnan ja tehneen loukkaantumisen jälkeen ennätyksiäkin niin eikö oma rintasi ole vielä kokonaan kuntoutunut vai onko se revennyt pahemmin kuin näissä tapauksissa (joku kysyy kuitenkin niin vaikka mark bell)? Eikö rintasi vaan vahvistuisi jos hiljalleen alkaisit punnertelemaan vai eikö se arpikudos tule ikinä korjaantumaan/vahvistumaan?

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Eihän noi tukun omegat ole edes halpoja verrattuna esim

-ei linkkejä-

paljon halvemmat ja melkein puolet enemmän tavaraakin per pilleri.

Ootko mike Markusta nähnyt viimeaikoina? Hänen kanssaan voisit kyl jonkun videon veivata, ois mukava kuulla kaverista.

Jäi muuten noista rintajutuista mieleen kun usean voimailijan tiedän kuntouttaneen revenneen rinnan ja tehneen loukkaantumisen jälkeen ennätyksiäkin niin eikö oma rintasi ole vielä kokonaan kuntoutunut vai onko se revennyt pahemmin kuin näissä tapauksissa (joku kysyy kuitenkin niin vaikka mark bell)? Eikö rintasi vaan vahvistuisi jos hiljalleen alkaisit punnertelemaan vai eikö se arpikudos tule ikinä korjaantumaan/vahvistumaan?

En oo Mike mutta ihan yleisluontoisesti kommentoin tota, kun itselläkin on rinta revenny osittain muutama vuosi takaperin, ei irronnut sekään kiinnityksestään. Se on vähän hankala tai tyhmää riskeerata kerrankin hajonneella rinnalla punnertaa isoja rautoja; yleensä päättyy siihen, että repeää entistä herkemmin arpikudoksen vierestä. Lisäksi siitä rikkoontuneesta lihaksesta ei yleensä välttämättä tule koskaan yhtä elastista kuin ehjästä -> kirraa enemmän, joka sekin lisää riskiä venähdyksille ja repeemille. Voimailussahan voi pelata penkkitekniikalla rintavamman kanssa. Kyynärpäät auki ja suht lahnana on se riskialttein tyyli, koska venyttää voimakkaiten rintaa. Eli se tyyli millä rintaa treenataan/bodataan. Kyynärpäitä kylkiin ja tankoa enemmän pallealle viemällä saa siirrettyä kuormitusta enemmän olkapäille ja ojentajille. Mulla toi ei ainakaan kestä enää normaalisti, kaksi kertaa enkkasarjat punnersin isommilla painoilla repeemän jälkeisenä aikana ja se venähti molemmilla kerroilla. Hyvä tuuri toki ettei revenny totaalisesti. Ja noi ei ollu kun kutosen ja kympin max. raudat. Nyt viimesimmästä venähdyksestä 2-3 viikkoa ja 90kg kestää tällä hetkellä punnertaa. Tuntumakerhoon/pienille kuormille pakko siirtyä sen suhteen.

Mitenkäs tää laatu huomataan vitamiineista kun iso osa ei tunnista/huomaa lääkkeidenkään vaikutuksia? Kysyn vaan.
En tiedä vitamiineista, tuskin mitenkään, ilman kokeita ainakaan. Mutta kalaöljyn kohdalla tarkoitan "laadulla" sitä, ettei kapselien nauttimisen jälkeen röyhtäile kalan perseeltä maistuvia ja haistevia röyhyjä parin tunnin verran.

No jos mä koittaisin sitten semmoisen tehdä, pitää luurilla veivaa kun selostan sitten siihen vähän periaatteita. Näkeepä sit samalla iPhone X laadun videossa.
Menee perseen nuolemiseks, mutta täytyy sanoa että sun treenivideot on valovuoden edellä suurinta osaa muuta bodikansaa. Näistä saa tällanen "mallia paljon pienempikin kaveri" helvetin hyviä vinkkejä ja ideoita omaan treenaamiseen. Tänks!

Menee perseen nuolemiseks, mutta täytyy sanoa että sun treenivideot on valovuoden edellä suurinta osaa muuta bodikansaa. Näistä saa tällanen "mallia paljon pienempikin kaveri" helvetin hyviä vinkkejä ja ideoita omaan treenaamiseen. Tänks!
No kun mä en tee vastaavia videoita kuin muut, jotka tekee lähinnä omasta elämästä ja treeneistä, niin olen sitten valinnut tämän tavan, jossa tuodaan realistisesti esille huippujen treenitavat. Ketään tuskin kiinnostaisi mun päivän menot jne.

Ens viikolla Vertin kanssa kaksi treeniä, ainakin toinen kuvataan, jossa tehdään sairas smith-kyykky 15 toiston noususysteemi.
Tuleeko tässä samalla se Vertin ketjussaan lupailema Q&A? Ainakin pari juttuahan hän lupasi selittää videolle mieluummin kuin forumille.

Mä oon Rehbandia käyttänyt nyt hyvän aikaa polvissa ja käsissä, olis niistä tarjousta, joten jos noita kaipaa, niin nyt saa edullisesti.

Mulla on itellä myynnissä yhdet kanssa, pari kertaa vain käytetty. Käsille ovat, jos joku niistä on kiinnostunut, niin voin myydä puoleen hintaan.

Screen Shot 2017-11-25 at 12.29.41.webp

Mä oon Rehbandia käyttänyt nyt hyvän aikaa polvissa ja käsissä, olis niistä tarjousta, joten jos noita kaipaa, niin nyt saa edullisesti.

Mulla on itellä myynnissä yhdet kanssa, pari kertaa vain käytetty. Käsille ovat, jos joku niistä on kiinnostunut, niin voin myydä puoleen hintaan.

katso liitettä 146017

Mä voisin olla kiinnostunu. Tosiaan vuos sitten murtu kyynärpää ja halkes värttinä luu. Niin välillä aina kiukuttelee toi kyynärpää.
Minkäs kokoset ne on ettei oo sit liian isot?

Back
Ylös Bottom