Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Jos teitä pyydetään tuomaan kaupasta teippirullan täyttöä pari kappaletta, niin mitä tuotte? Mä tiesin, että kirkas teippi on joo loppu, kun paketoin joululahjoja tuossa yksi päivä, joten otin pari sellaista. Kotona mulle suututtiin kun en nähnyt kristallipallosta, että hän tietenkin tarkoitti teippiharjan vaihtopäitä. Ei ole helppoa olla mies.

Jos teitä pyydetään tuomaan kaupasta teippirullan täyttöä pari kappaletta, niin mitä tuotte? Mä tiesin, että kirkas teippi on joo loppu, kun paketoin joululahjoja tuossa yksi päivä, joten otin pari sellaista. Kotona mulle suututtiin kun en nähnyt kristallipallosta, että hän tietenkin tarkoitti teippiharjan vaihtopäitä. Ei ole helppoa olla mies.
Tästäkin selvitään sillä kun ei ole ketään kuka käy puolesta kaupassa niin saa syyttää vain itseään jos joku puutuu/unohtuu/ on väärä tuote.

Ei saa ymmärtää väärin, en valita. Kummastelen vain mistä ihmeestä löytyy tuollainen määrä energiaa samassa tilanteessa, kun itse vain pöhnäilee. :coffee:

Mulla meinas tänään ihan ahdistusta pukata, kun en keksinyt heti miten voisin edistää elämää, kun pahvilootien täyttely ja roudaus kaupasta alkoi tuntua vähän liioiteltulta 3 kk ennen muuttoa (n) Mutta sitten nokosilla keksin, että asuntohakemuksia voi alkaa rustata ja taas alkoi elämä hymyillä! :ROFLMAO: Mulla on kyllä vähän ongelmia tän rauhoittumisen kanssa ajoittain :confused:

20171122_182825.webp
#terkkuja

Munat, munasarjat, close enough :)
Kyllä menee jo makaaberiksi touhu jos yrittäisin olla munasarjasillani.

Nyt on niin näppylät, että väikkäri palautetaan ensi viikolla ja teksti siihen on pääosin valmis. Se oli niin karmaisevaa luettavaa että ohjaajakin väsyi sen tavaamiseen eikä antanut kovinkaan pahoja korjauksia sinne, sitten on kaikenlaisia ulkoasun ja lyhenteiden ym. logiikan tarkistuksia, sekä pari taulukkoa pitää lisätä ja kuvat, mutta noin muuten homma on siinä pisteessa, että enää ei tarvitse tehdä mitään sellaista, mikä tuntuu perseraiskatuksi tulemiselta! Uskomatonta, että olen vihdoinkin saanut sen tähän pisteeseen. Mieskin sanoi, että tuntuu uskomattomalta ajatus, että se olisi vihdoin valmis :hyper:

Onnittelut!

Itehän täällä nyt venailen tuon pari viikkoa ja kattellaan mitä tulevaisuus tuo tullessaan. Haastattelija oli kunnon cold bitch. Ei pahemmin edes hymyillyt haastattelussa tai edes heittänyt small talkkia.
Tommoset ihmiset on kyllä perseestä, kun niistä ei saa mitään irti.
Toivotaan, että nappaa, jos siis itseäsi haastikse jälkeen vielä kiinnostaa.

Back
Ylös Bottom