Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Onko päällä kenties mustaa nylonia, hame, jossa on kangasta vain nimeksi, ja fuukme -jalkineet?
Joudun tuottamaan pettymyksen :unsure: Mekko on kyllä! Mutta ei taida olla ihan minimittainen. Nylonia varmaan juuri mustana, jos kerkeän kauppaan ennen lähtöä. Eikä toivomiasi kenkiäkään, koska sellaiset ylipolvensaappaat ei oikein toimi mulla, johtuu varmaan siitä että oon melko lyhyt.

Vasta varttia vaille kasi kurkin kelloa, luksusunet. Päivän agenda penkkivetojumppa, nokostelut omaan tahtiin ja hieronta, eiköhän tästä selvitä.

Mä herään nykyään parikymmentä minuuttia ennen kellon soittoa ja ihan turha on yrittää enää nukahtaa, kun tuo vasikka alkaa samantien huokailemaan ja tuhisemaan jotta äijä ylös ja ulos, kauhea pissahätä. Sitten kun päästään takaisin aamulenkiltä, niin se paskiainen kömpii suoraan sohvalle sen näköisenä, että mee jo sinne töihin, nyt nukutaan :LOL:

Luoja on kyllä julma kun jostain syystä pitänyt laittaa ilokeppiin stondis asento yöksi kun pissattaa, siinähän väännät itsesi 180 asteen mutkaan ja toivot osuvasi pönttöön tai sitten keksit tosi antieroottisen fantasian jolla saat varapresidentin ottamaan lepoasennon.

Kyllä se on kaikista kamalinta yrittää pissata aamuerektiolla tai heti seksin jälkeen. Eritoten se puolijäykkä konjakkiheijari on sellainen ihan mahdoton kusiluikka, saa pinnistettyä kerralla muutama kymmenen milliä ja jää vain tunne että pissattaa kahta kauheammin. Tokihan biologia sen niin on varmistanutkin että suljetaan toinen portti ennen toisen avautumista, mutta silti.

Mullakin on ollut jo jonkun viikon riesana se mystinen väsymys. Voisin nukkua kellon ympäri ihan kevyesti ja ihan jatkuvasti.

Olin eilen kokeilemassa seinäkiipeilyä, ja siinä kieltämättä alkoi kaduttaa se, että oon viimeisen vuoden vedellyt vaan Taffereilla. Ei oo sitäkään vähää puristusvoimaa, mitä on joskus edes ollut. Huhhuh. Lisäksi mun hennot toimistotyöläisen kädet on nyt jokseenkin herkillä :D

Onneksi minulla ei ole aamuerektiota ikinä.

Olin eilen kokeilemassa seinäkiipeilyä, ja siinä kieltämättä alkoi kaduttaa se, että oon viimeisen vuoden vedellyt vaan Taffereilla. Ei oo sitäkään vähää puristusvoimaa, mitä on joskus edes ollut. Huhhuh. Lisäksi mun hennot toimistotyöläisen kädet on nyt jokseenkin herkillä :D

Mä tykkään kans kiipeilystä! Harmi että täällä tuo ainut kiipeilypaikka (tai siis boulderointiahan se siellä on) on auki muille ku seuran jäsenille vaan yhtenä päivänä pari tuntia ja yleensä sillon mulla on aina iltavuoro. Sais sinne kai laitettua viestiä, että joku tulis avaan ovet, mutta sitte olis kiva ku olis vähä enemmän porukkaa.

Mä herään nykyään parikymmentä minuuttia ennen kellon soittoa ja ihan turha on yrittää enää nukahtaa, kun tuo vasikka alkaa samantien huokailemaan ja tuhisemaan jotta äijä ylös ja ulos, kauhea pissahätä. Sitten kun päästään takaisin aamulenkiltä, niin se paskiainen kömpii suoraan sohvalle sen näköisenä, että mee jo sinne töihin, nyt nukutaan :LOL:
Meillä ei koirilla aamusti oo ulos kiire, mutta ruokakipalle kylläkin. Ulkona sitten löntystellään ja nuuhkitaan jokainen kivi, etten minä vaan pääsisi sitä aamupalaa syömään. Sitten kun aamulenkiltä palataan, ne jää oottaan keittiöön puurolautasen nuolemista, jonka jälkeen tuleekin kauhea kiiren. Nukkumaan.

Meilla toinen rekku on ruokakupilla piippaamassa 7am (sen jalkeen toki 100km/h takaisin peiton alle). Toinen rekku ei peiton alta ylos nouse ennen puoltapaivaa. Joskus pakotan aamulenkille niin toinen vetaa ittes selalleen, siita saa sitten nostaa niinku molskilla olis. Ja rekut uhkailee Anja Eerikaisella.

Tama siis talvella, kesalla ne pyytaa 7am ulos, heti kun arska osuu terassille. Siina ne sitten rottinkituolilla ottaa arskaa aamupaivaan asti. Ja tuoilla pitaa olla viltti minka paalla maata.

Krooh. Mikään määrä kahvia ei taida piristää enää tässä väsymyksessä :sleep: mut tästä päivästä ku selviää niin enää kaks työpäivää ja sitte juhlimaan :oujee:

12243135_704408139659737_3124576580582621743_n.jpg

Back
Ylös Bottom