Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mä käytän Versagrippejä raskaissa vedoissa. Varsinkin jos on ollut taukoa. Jos tiedät mitä tarkoitan. Ei haittaa vaikka vähän roiskuu.
Minä oon tässäkin asiassa sen verran old school, että käytän ainoastaan 1900-luvulla ostettuja nahkaremmejä. Mutta vain kaikista raskaimmissa vedoissa.

Minä oon tässäkin asiassa sen verran old school, että käytän ainoastaan 1900-luvulla ostettuja nahkaremmejä. Mutta vain kaikista raskaimmissa vedoissa.
En ol' edes kokeillut muunlaisia. Mulla on eksän sata vuotta vanhat ja ne on loistavat!

Jos kunnon pitoa tarttee, niin ehdottomasti nahkaremmit. Versat on hyvät potipiltinkiin, mutta ei ne pidä niin hyvin kuin remmit kunnon vetosarjoissa.

Katohan, kasvo lehdet takas puihin.

2017-11-21 21.58.12 (2).webp

No ei saatanassa, nehän on lintuja! Tässä mekkalassa on kyllä vaikea kuulla omia ajatuksiakaan, on nimittäin varmaan monta sataa lokkia siinä.

Back
Ylös Bottom