Helistö
Tyhmä ämmä
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mitä kukakin pitää vaikeana, mutta onhan se runosuoli ratkennut joskus vasta, kun öisin ei saa enää nukuttua, mikään korviketoiminta ei auta enää yhtään ja rinnan ympärillä tuntuu olevan hitaasti kiristyvä rautavanne. Tuolloin se koneen äärellä istuminen tuntui sitten jo yhtä vapauttavalta kuin pöntölle pääsy toisenlaisen ummetuksen lauetessaJahas jahas, noin viisi tuntia tässä kirjoittamisen aloittamista taas on arponut hän. Vittu, olis jo tuo teksti valmis. Kun oikeasti ei tarvitsisi edes pinnistää kuin ehkä viisi sivua, hnnnnggh! Mutta kun ei niin ei. En usko, että kenelläkään koskaan ikinä on ollut näin vaikeaa asian kanssa. Tarvitsisinkohan terapiaa?
Et kai vaan potkimassa maastokuorma-auton renkaita?
Se olisi todella törkeä temppu se.Mietippäs jos Irma vie sun Masin![]()
Itellä on samantyyppistä tuskailua oman artikkelin kanssa. Pitäis tehdä viimeiset korjaukset ja pistää kielentarkastukseen ja eteenpäin, mutta hitto että voi olla vaikee saada se loppuun. Kaikki muu kiinnostaa paitsi kirjoittaminen. Välillä ihmetyttää, miten oon ees ajautunu tähän hommaan, kun se kirjoittaminen on niin helvetin vaikeetaJahas jahas, noin viisi tuntia tässä kirjoittamisen aloittamista taas on arponut hän. Vittu, olis jo tuo teksti valmis. Kun oikeasti ei tarvitsisi edes pinnistää kuin ehkä viisi sivua, hnnnnggh! Mutta kun ei niin ei. En usko, että kenelläkään koskaan ikinä on ollut näin vaikeaa asian kanssa. Tarvitsisinkohan terapiaa?
Tässä on kyllä sellainen ajatus alkanut päässä kirkastua, että musta ei taida mitään ryhmänjohtajaa koskaan tulla. Niiden elämä on päivästä toiseen kaikenlaisten tekstien ja rahankerjuuhakemusta ja muiden kirjoittamista. Helvettiä!
Saisinpa vain ajaa virtaussytometria päivät pitkät, mutta tuskinpa minun annetaan. :(

Joo, tuollaisia tunteita tämä ikuisuusprojekti mussakin aiheuttaa. Mä en kyllä enää koskaan halua sotkea itseäni mihinkään tällaiseen paskaan. Jotenkin koomistakin, että tällaisen takia oikeasti oon käynyt jossain mieleterveyden menettämisen rajamailla - tai kaipa mä olisin pahimmillani jonkun diagnoosin nappien kera saanutkin, jos olisin mennyt hakemaan. Mutta nyt on asia niin, että muutaman päivän sisään tämä on valmis ja lähtee eteenpäin. Pakko olla. Varmaan tuntuu kuin saisi elämänsä takaisin, kun kirja lakkaa koko ajan painamasta niskassa ja kolkuttamasta takaraivossa joka helvetin hetki.Mitä kukakin pitää vaikeana, mutta onhan se runosuoli ratkennut joskus vasta, kun öisin ei saa enää nukuttua, mikään korviketoiminta ei auta enää yhtään ja rinnan ympärillä tuntuu olevan hitaasti kiristyvä rautavanne. Tuolloin se koneen äärellä istuminen tuntui sitten jo yhtä vapauttavalta kuin pöntölle pääsy toisenlaisen ummetuksen lauetessa![]()
Tohtorilla samat vetosarjat kuin minulla, paitsi että olen aika tasan 10kg painavampi.![]()
Mulla pitäisi olla jossain Kummeli dvd. Joulunpyhinä voisi ottaa maratonin, jos ei mitään järjellistä tekemistä keksi.Nyt meillä katsotaan Kummelia. Vähän älyllisesti korkealentoista huumoria, muutta ehkä tästä selvitään.
Mulla pitäisi olla jossain Kummeli dvd. Joulunpyhinä voisi ottaa maratonin, jos ei mitään järjellistä tekemistä keksi.
Eipä tavoita WhatsApp irmaa....jumalauta jos siellä tehdään papereita.Mietippäs jos Irma vie sun Masin![]()
Kierretäänköhän samoilla asuntonäytöilläIhan paskoja kämppiä kaupan täällä åbossa.
Ei ole ei, puolella on jotain ongelmaa: http://www.iflscience.com/brain/half-phd-students-suffer-psychologica-distress/Ei taida muuten olla mitenkään erityisen harvinaista, että väitöskirjaprojektin aikana mielenterveys järkkyy... ainakin omassa työyhteisössä siihen viittaavia merkkejä aika monellakin. Saa nähdä kuinka kauan tässä vielä ite pysyy järjissään.
Kierretäänköhän samoilla asuntonäytöilläTosin oon todennut, että kivoja kämppiä olis, rahaa niihin vain ei. Lotostakaan ei irronnut apua ainakaan vielä.
Et kai vaan potkimassa maastokuorma-auton renkaita?
Olen yksin
Ja meinasin äsken syödä suklaata.
Hmm..
Ihan paskoja kämppiä kaupan täällä åbossa.
Kierretäänköhän samoilla asuntonäytöilläTosin oon todennut, että kivoja kämppiä olis, rahaa niihin vain ei. Lotostakaan ei irronnut apua ainakaan vielä.
Köntsän linkin laitoit.