Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Saako vastava vaikka ei multa kysytäkään? :oujee:

Toki, saa vastata.

-----

Mulla taas muljahti olkapaa, leukoja vetaessa. Oli janna homma, ei oo koskaa noin muljahdellut. Ja nyt vihlasee kun ojentaa katta tiettyyn suuntaan.
Polvet ok.
Ei onneks haittaa olkapaa puntinnostoa koska joka paiva paltsu 7pm-21pm.

Totta, siellä osataan hoitaa, rahat pois hölmöiltä.

Mutta se tapahtuu nopeasti.

Ei tarvitse odotella.
Vaikka vannon kunnalisten terveyspalveluidenpalveluiden nimeen ja odotan SoTe:a niin joskus privaatti on ihan fine.

Mutta se tapahtuu nopeasti.

Ei tarvitse odotella.
Vaikka vannon kunnalisten terveyspalveluidenpalveluiden nimeen ja odotan SoTe:a niin joskus privaatti on ihan fine.

On toki, en minä sillä. Oma kritiikkini juontaa lähinnä siihen että kun tohtorin palkka riippuu tehdyistä tempuista, niin se johtaa tarpeettomiin temppuihin. Ja nopeasti, ettei se potilaan perkele ehdi paranemaan ennen sitä temppua.

E: ja julkinen puoli hoitaa vahingot/komplikaatiot

On toki, en minä sillä. Oma kritiikkini juontaa lähinnä siihen että kun tohtorin palkka riippuu tehdyistä tempuista, niin se johtaa tarpeettomiin temppuihin. Ja nopeasti, ettei se potilaan perkele ehdi paranemaan ennen sitä temppua.
Miks mulle tulee tästä taas mieleen se autohuolto.

Tosin sama taitaa koskea sekä tohtoreita, että lisureita :LOL: Poikkeuksena autotohtori.

E: ja julkinen puoli hoitaa vahingot/komplikaatiot

Joo, ymmärrän. Vaikka minulla ei korkakoulututkintoa ole mutta sillä toisella puolella ollut töissä vuoden jos toisenkin niin kaikenlaista on tullut nähtyä. Jopa sitä vahinkojen/ komplikaatioden hoitoa.
Käytän julkista jos se vaan on mahdollista. Vakuutus hoitaa sitten viulut jos tarvitsee pirvaattia hyödyntää. Hyvä renki, huono isäntä.
Ja kyllä ne sieltä privaatista julkiselle puolella valuu kun omat tai vakuutuksen tahat loppuvat.

image.webp
Ainoa oikea vanukas.

NAM! Täällä on tyytyminen siihen Ehrmanniin, kun en tullut ostaneeksi tuollaista oikeaa herkkua.
Pitäis oikolukea ja viimeistellä toi abstrakti ja mä surffaan netistä tämmösiä...
Tutun kuulosta työn välttelyä, tosin tollasten laitteiden sijaan kuolaan täällä netistä yhtä todella houkuttelevaa voimanostovyötä..... Pitäisköhän niitä töitäki tehdä :rolleyes:

Back
Ylös Bottom