Toimiiko siihen vasara?Priapismus.
Tä?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Toimiiko siihen vasara?Priapismus.
Tä?
Mitään en asiasta tiedä, tämä on tuttujen ja sukulaisyrittähiultä kuultua tämä käsitykseni ja saattaa olla väärä.Nyt arvon herra sekoittaa eri asioita.
Kun ostat uuden tuotteen ja se sisältää arvonlisäveroa niin tämä arvonlisävero on vähennettävää alvia siinä missä kaikki muukin.
Eikä virman autolla tietenkään ajeta yksityisajoa! Ainahan minä olen töissä ja sinne menossa tai sieltä tulossa.
Toimiiko siihen vasara?
Olet ihan oikeassa ettei autoa saa käyttää ollenkaan yksityisajoon, minulla kun ei ole ns. oikeaa elämää niin ei ole myöskään yksityisajoa.Mitään en asiasta tiedä, tämä on tuttujen ja sukulaisyrittähiultä kuultua tämä käsitykseni ja saattaa olla väärä.
Et voi käsittääkseni ajaa sillä töihin ja kotiin, vaan auton on seisottava firman parkkipaikalla (jos tarkkoja ollaan):
https://www.vero.fi/yritykset-ja-yh...otus/ajoneuvon_hankinta_kaytto_ja_myynti_arv/
"Esimerkki: Kiinteistönhoitotoimintaa harjoittava yhtiö on hankkinut henkilöauton, jolla se käy hoitamassa kiinteistönhoitoon liittyviä työtehtäviä.
Työpäivän päätyttyä työntekijä ajaa auton kotiinsa. Työntekijä käyttää yhtiön omistamaa autoa vähäisessä määrin myös yksityisajoihinsa sekä päivittäisiin työmatkoihin. Yksityiskäyttö sekä matkat kodin ja työpaikan välillä estävät myös kiinteistönhoitoon liittyvien kustannusten vähentämisen. Myöskään kiinteistönhoidon mukaista osuutta hankintahinnasta ja käyttökustannuksista ei siis voi vähentää. Jos autosta ja sen käyttökustannuksista on tehty arvonlisäverovähennyksiä, vähennetyt verot on palautettava."
En tiedä tutkiiko verottaja koskaan mitään ajopäiväkirjoja, mutta niiden varmaan on syytä olla aukottomia ihan varmuuden vuoksiOlet ihan oikeassa ettei autoa saa käyttää ollenkaan yksityisajoon, minulla kun ei ole ns. oikeaa elämää niin ei ole myöskään yksityisajoa.

Luotin suhun!
Vaikka oletkin kommunisti.
Riippuu vähän siitä, mitä sulla on päällä ja onko siellä muita...Ehkä sinussa asuu tietämättäsi pieni punikki. Lähdetäänkö barrikadeille?
Riippuu vähän siitä, mitä sulla on päällä ja onko siellä muita...
Se taisi olla oma fantasiasi!Haluat että olen pilkkihaalareissa ja paikalla on paljon karvaisia miehiä?
Se taisi olla oma fantasiasi!
Toimiiko siihen vasara?
Voi jeesus nyt, perjantaina tein jalkoja ja nyt on niin pahat domsit sisäreisissä ja persuuksissa edelleen, että itkettää. Ei siinä muuten mitään, mutta kun niitä kakkiaisia pitäis kiusata tänään uudestaan.