Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Onko pakkislaiset havainnut salaisia solia viimeaikoina?

https://www.is.fi/viihde/art-2000005439302.html
Vanhan naisen paatosta :sleep:

Mäkin oon niin vitun vanha, että en kyllä itsekää ihan ymmärrä tätä nykymenoa, kun teinitytöt painaa menemään pelkissä sukkahousun tapaisissa ja aikuiset juoksutrikoissa. Kaupassa. En tiedä tietävätkö, että sieltä näkyy kaikki läpi, tai sitte se saattaa olla se pointtikin.

Mäkin oon niin vitun vanha, että en kyllä itsekää ihan ymmärrä tätä nykymenoa, kun teinitytöt painaa menemään pelkissä sukkahousun tapaisissa ja aikuiset juoksutrikoissa. Kaupassa. En tiedä tietävätkö, että sieltä näkyy kaikki läpi, tai sitte se saattaa olla se pointtikin.
Ei näy.
Itse en jumppahousuissa kauppaan tai muualle mene ellei ole pakottava tarve. Jos menen himasta suoraan jumppaamaan ja takaisin kotiin niin sitten voin kulkea pelkissä spandekseissa.

Mutta ei niistä helen kalleista kyllä näy. Muuten niitä ei olisi tämän perheen teineillä päällä.

Ei näy.
Itse en jumppahousuissa kauppaan tai muualle mene ellei ole pakottava tarve. Jos menen himasta suoraan jumppaamaan ja takaisin kotiin niin sitten voin kulkea pelkissä spandekseissa.

Mutta ei niistä helen kalleista kyllä näy. Muuten niitä ei olisi tämän perheen teineillä päällä.
Kyllä muuten noista osasta näkyy aivan selkeästi pikkarien väritkin läpi kirkkassa valossa. Tämä on empiirinen fakta.
Joo, toi on ihan normia, mutta kun jotkut käyttää aina juoksutrikoita. Ei siinä, jos tykkää silti.

Mää kävelin kerran tietämättömänä sepalus auki, hieman ihmettelin että kylläpä hyvin ilma kiertää.

#bokserit sentään alla

Mutta kukin pukeutukoon miten haluaa.

Kyllä muuten noista osasta näkyy aivan selkeästi pikkarien väritkin läpi kirkkassa valossa. Tämä on empiirinen fakta.
Joo, toi on ihan normia, mutta kun jotkut käyttää aina juoksutrikoita. Ei siinä, jos tykkää silti.
Mä olen omin silmin meillä olevat tarkastanut. Ja todennut meillä olevat läpinäkymättömiksi.
Nätti saa olla mutta ei halpa.

Mä olen omin silmin meillä olevat tarkastanut. Ja todennut meillä olevat läpinäkymättömiksi.
Nätti saa olla mutta ei halpa.
Ootko kattonut ostoskeskuksen miljoonan luxin valaistuksessa ? Kai niistä iso osa onkin normitrikoita, eli vähän vaffempaa, mutta kaikki ei.

Hattaraa ja siirappia!

Voi ryökäle!
Syötkö vitamiineja? Vai onko sulla muutenkin monta flunssaa kaudessa?

E: ai paskaa. Siihen ei vitamiinit auta. Maitohappobakteerit?
No vittu syön, on, jatkuvasti, ei johdu minkään vitamiinin puutteesta :cautious:
Ripulipaska johtuu lohilosta jonka söin eilen iltapalaksi. En saatana enää ikinä syö sitä :coffee:
E. Maitohappobakteereja joka ikinen päivä, jotta maha kestää mustan kahvin ja rommin raakana :barefoot:

Back
Ylös Bottom