Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Laaduton takuu. Siitä minä pidän. FB_IMG_1510030883923.webp

Mikähän agenda ja Karalahden mainostus tässä nyt on meneillään, kun joka aamu aukoo päätään lehdissä https://www.is.fi/sm-liiga/art-2000005439225.html
Jaa niin, onks tää vaan sitä kirjamarkkinointia, vai julkistetaanko se peräti ens kauden gladiaattoreihin.

Mulle tulee vähän mieleen yks tuttu narkkari nuoruudesta, joka julisti: "ei niistä aineista mitään haittaa aiheudu, näkeehän sen mustakin". Muut ei nähnyt.

Mulla on mun uudessa kodissa autokatos.Se on ihan loistava.
Aikaisemmin on ollut käytössä sisätilalämmitin mutta tuolla sitä ei saa käyttää. Mutta ei tartte raapia ikkunoita eikä putsata lumia. Ja lohkolämmitin hoitaa moottorin lämpimäksi.

Mulla on mun uudessa kodissa autokatos.Se on ihan loistava.
Aikaisemmin on ollut käytössä sisätilalämmitin mutta tuolla sitä ei saa käyttää. Mutta ei tartte raapia ikkunoita eikä putsata lumia. Ja lohkolämmitin hoitaa moottorin lämpimäksi.
Auto katoksessa, lohko- ja sisätilanlämppäri huutaa aina kun alle +5 tai vilunen olo. Töissä ei oo katosta, mutta auto aina tolpan nokassa, niin ei krapausongelmia sielläkään.

Mistä ne sen tietää, että sulla on sisätilanlämppäri ? Laitat puhaltaan 1:lle ja katot kestääkö sulakkeet (y)

sisätilanlämmitin: on

en ole koskaan käyttänyt

koska: kuuluun vielä siihen ikäpolveen joka on väkevästi sitä mieltä, että se pilaa auton

lisäksi: käytän pakkasella pitkiä kalsareita farmarinhousujen alla joten ei etes viluta

Onhan sitä itelläkin vihree käärmes ja webastokin, mutta äkkilähtö. Ee auta.

Lasien raappaaminen on homojen hommaa. Siksi sulatin käsin.

Minä sulatan joutokäynnillä

en rapaa, koska: naarmuuntuu

80- luvun kermapersekakara käyttää sisätilalämmitintä. Ja nyt aion kyllä sitä salaa kokeilla @Xtreme innoittamana vaikka olen normaalisti hyvin, hyvin kuuliainen.

Back
Ylös Bottom