Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Meta title: 💥 Kuvia Pakkiksen Mikestä? – Q&A joka selvittää onko legenda lihaa, luuta vai pelkkää foorumimyyttiä

Meta description: Keskustelua PakkisMiken kuvista, taustoista ja yleisön kysymyksistä – kuka mies on ja mitä haluat tietää?**

Oikealla tavalla tukevat kävelykengät on tietysti erikseen, mutta jos jalkapohjat on jo paskana niin auttaisikohan sellainen memory foam -pohjallinen kestämään vielä muutaman päivän kävelyä? En tiedä onko kyseessä vain muotiaine, mutta ainakin tuntui mukavalta kun sellaisia kenkiä sovitin.

800_3977.webp

Noista Miken kuvista tulee pahimman laatuinen Japsikuume paalle, ei voi muuta sanoa. Sushi Japanissa on siita mielenkiintoinen juttu etta ensinakaan sita ei ole kaikkialla niinkuin luulisi. Nuudelipaikkoja on muunmuassa paljon enemman. Mutta kun hyva paikka loytyy, voi elama siella tulee syotya kuin sika. Se kalan laatu on jotain kasittamatonta ja hinta tosi edullinen. Tama on aivan random vinkki mutta jos joskus Tokiosta haluaa tehda paivareissun niin Kamakura on symppis paikka. Se on reilun tunnin paassa ja sielta olen loytanyt parhaan sushipaikan tahan mennessa talla planeetalla. Ja hiton halpa viela. Ja aivan juna-aseman vieressa. Olen syonyt siella nyt 4 kertaa, joka kerta itseni aivan tayteen. Tassa pari kuvaa sielta.

25unlsz.jpg

2e38tqd.jpg

51zpyr.jpg

21did88.jpg

33xuemc.jpg

Sleeping giant. On noi vaan niin hiljaisen majesteettisia rakennuksia, että oikeaan aikaan vuorokaudesta leuka putoaa kun katsoo sitä massiivista rakennusta. Noi on semmoisia ihmiskunnan monumentteja, jotka jäisi pystyyn kun ihmiset katoaisi. Seisoisivat mun kuvitelmissa vuosisatoja paikallaan kivettyneenä.

800_3865.webp

Mimmoisia lisäravinteita sieltä mahtaa löytyä?
Myyvätköhän kenties Mike O'Hearnin ankanmunia jossain kivijalkaliikkeessä? :LOL:

Noista Miken kuvista tulee pahimman laatuinen Japsikuume paalle, ei voi muuta sanoa. Sushi Japanissa on siita mielenkiintoinen juttu etta ensinakaan sita ei ole kaikkialla niinkuin luulisi. Nuudelipaikkoja on muunmuassa paljon enemman. Mutta kun hyva paikka loytyy, voi elama siella tulee syotya kuin sika. Se kalan laatu on jotain kasittamatonta ja hinta tosi edullinen. Tama on aivan random vinkki mutta jos joskus Tokiosta haluaa tehda paivareissun niin Kamakura on symppis paikka. Se on reilun tunnin paassa ja sielta olen loytanyt parhaan sushipaikan tahan mennessa talla planeetalla. Ja hiton halpa viela. Ja aivan juna-aseman vieressa. Olen syonyt siella nyt 4 kertaa, joka kerta itseni aivan tayteen. Tassa pari kuvaa sielta.

Kiitos. Justiinsa söin ja nyt tuli taas nälkä :D

@Mike Kokemusta Park Hotel Tokyosta? (ei Park Hyatt)

Mina suosittelen Richmond Hotel Premier Tokyo Oshiage hotellia - etuina se etta juna menee Hanedalta suoraan hotellin eteen ja siina on pari metrolinjaa hotellin ovella. Lisaksi alakerrassa helvetin iso kaksikerroksinen ruokakauppa joka on tosi kateva kun kavelee koko paivan kaupungilla ja illalla haluaa vaan elbata hotellilla ja ottaa kaupasta jotain syomista ja juomista. Ja HUOM. tien toisella puolella ostarissa Muumi kahvila!!

Back
Ylös Bottom