WEIGHTLIFTING Painonnostovideoita

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja strong
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: Painonnostovideoita – tempaus, työntö ja treenipätkät

Meta description: Painonnostovideoita-ketju: tempaus- ja työntöklipit, treenipätkät, kisavideot, tekniikka-analyysit ja PR-yritykset.

No jaa, voimatempauksista näkee kahta eri versiota. Toinen on se tempaustyypillisempi ja toinen on tolla rumalla punnerruksella höystetty.

Toki oon samaa mieltä siitä, että ylemmäs pitäis saada tanko vedettyä. Helpompihan se niin on, kun ei tarvis muutakuin ottaa tanko kiinni yläasennossa. Oon tehnyt tota äpärätempausta alle 15 kertaa ikinä, niin vähän on hakusessa.

Toi täydessä kyykyssä tehty voimatempaus oli ensimmäinen yritys ikinä, että jos se on jotenkin kamala niin menee ihan sen piikkiin.

Tässä vielä tämmönen artikkeli, en tosiaan tiedä onko ihan sontaa:

https://www.google.fi/amp/s/barbend.com/soviet-muscle-snatch/amp/

Joo oot ihan oikeassa. Mä ajattelin, että voimatempauksella tarkoitetaan ihan normaalia raakatempausta, eli siis normitempausta, mutta ilman kyykkyyn menoa. Oonhan mä toki nähnyt kun painonnostajat tuollaisiakin tempauksia tekee.

Vaikea valoittaa sinua kun olet jo noin saatanan tyhmä. En enään sano mitään naisten nostoista kun en niitä pidä edes nostajina. Mutta et pidä muita kovina kuin Milkoa Ja Eeroa?

Ensinnäkin Miika Antti-Roiko on Suomen kovin! Vaikea vuosi takana. Sitten näitä jäätäviä nostajia on paljon!
150 tempauksia useammilta miehiltä
175 työntöjä samoin
Ne on todella kovia tuloksia!
Jos täällä joku on tyhmä niin se olet sinä.

En enään sano mitään naisten nostoista kun en niitä pidä edes nostajina.!

Tämä on kyllä yksi idioottimaisimpia kommentteja internetin historiassa ja se on paljon se. Kai nyt edes itse nostat enemmän kuin puheena olevat Suomen edustusjoukkueen naiset, jos on varaa sanoa etteivät ne ole edes nostajia?

View: https://m.youtube.com/watch?v=D12kkSJ9zfU
. Varmasti ollut jo Täällä mutta laitetaan silti. On niin epic! Olen ollut siitä lähtien kun aloitin nostaa 11-vuotiaana(2000) kiinnostunut ymmärtämään lajin tekniikasta(kin) kaiken mahdollisen. Silti en ole ikinä jaksanut innostua, en tarkoita tällä todellakaan loukata ketään, siitä kun joku ei niin vahva henkilö nostaa nätisti pieniä rautoja . Painonnosto on pohjimmiltaan brutaali voima/teholaji ja itseäni sytyttää juuri tällaiset nostot !! Eikä Taranenkon tekniikassakaan hirveästi virheitä löydy ! Suosittelen myös etsiin tubesta Vanevin 217 työnnön 2002 MMistä. Sitä nostoa junnuna kattelin aivan fiiliksissä .

Ennen oli miehillä rikoissa tyyliä. Riskille sopii. Nykyisin erityisesti jenkkinaiset tykkäävät nostaa noissa pikkuhousumallisissa. Ehkä tavoittelevat tätä samaa retrolookkia.

Back
Ylös Bottom