On muuten hiano maisema, missäs aasiassa on kuvattu? (inb4 joo olisist lukenut muut viestit..)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
On muuten hiano maisema, missäs aasiassa on kuvattu? (inb4 joo olisist lukenut muut viestit..)
Hyvin hyvin otettu kuva, hieno visio. Bladerunner fiilis all the way.
Toi on kyllä tyypillinen esimerkki siitä, miten jotkut osaa spotata paikassa kuvauspotentiaalia, mä en livenä näkis tossa muuta kuin pari vanhaa valokylttiä ja jotkut kulahtaneet portaat. Ja se lieneekin todella suuri osa hyvän valokuvaajan taidoista (yhtään kuvaus-/ asetus-/ muokkaustaitoja väheksymättä.
Toi on kyllä tyypillinen esimerkki siitä, miten jotkut osaa spotata paikassa kuvauspotentiaalia, mä en livenä näkis tossa muuta kuin pari vanhaa valokylttiä ja jotkut kulahtaneet portaat. Ja se lieneekin todella suuri osa hyvän valokuvaajan taidoista (yhtään kuvaus-/ asetus-/ muokkaustaitoja väheksymättä.
10 grammaa sitruliinia ja 2 grammaa ace-karnitiinia."Mä itse olen siirtynyt pois pitkälti stimulanteista ja nykyään laturina vain kreatiini, Sitruliinimalaatti ja Asetyyli L-Karnitiini."
Montako gemmiä Mike otat noita kerralla (ennen treeniä)?