Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Meta title: 💥 Kuvia Pakkiksen Mikestä? – Q&A joka selvittää onko legenda lihaa, luuta vai pelkkää foorumimyyttiä

Meta description: Keskustelua PakkisMiken kuvista, taustoista ja yleisön kysymyksistä – kuka mies on ja mitä haluat tietää?**

800_3750.webp

Olen itse suunnittelemassa Japanin reissua ensi keväälle ja kohteina olis täl hetkel Tokio/Osaka/Kioto. Onko suosituksia paikoista mitä käyä tsekkaamassa?

"Mä itse olen siirtynyt pois pitkälti stimulanteista ja nykyään laturina vain kreatiini, Sitruliinimalaatti ja Asetyyli L-Karnitiini."
Montako gemmiä Mike otat noita kerralla (ennen treeniä)?

Toi on kyllä tyypillinen esimerkki siitä, miten jotkut osaa spotata paikassa kuvauspotentiaalia, mä en livenä näkis tossa muuta kuin pari vanhaa valokylttiä ja jotkut kulahtaneet portaat. Ja se lieneekin todella suuri osa hyvän valokuvaajan taidoista (yhtään kuvaus-/ asetus-/ muokkaustaitoja väheksymättä.

Yleensäkin esim. taiteilija (valokuvataide) jolla on avaruudellista ja visualista älykkyyttä, näkee paljon enemmän ympäriltään, hetkessä ja tilassa, kokoajan. Kauneutta on jokapuolella.

Vaikka Mikekin on pitkälti itseoppinut kuvaaja, väitän silti, että synnärillä ne lahjat silti jo jaetaan. Sä joko löydät ne myöhemmin tai et.

ps. hienoja freimejä, keep on rockin’.

Back
Ylös Bottom