Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Noups. Mutta mielummin käytän puhdistukseen joka asiassa vettä. En minä likasia käsiäkään paperiin pelkästään pyyhi. Hygieniasyistä näin.
Mutta ihan puhtaasti mielenkiinnosta, kuinka tää toimii perseen kanssa ?
Hinkataanko peräaukkoa käsin, kun samalla suihkutellaan ? Mä en vaan oikeen oo tajunnut tätä koskaan.

kyllä paperilla pyyhintä, huolellisesti, & kerran päivässä suihkussa pesu piisaa

tarkennus:

yleisin aika käydä kakilla 16:22 ja sitten kuntosalijumpalle ja sitten suihkuun niin ei siinä kauaa kerkeä pyyhityllä perseellä kekkuloida

Ulkona on kyllä todella kaunis syyskeli, semmoinen rapsakka +1 ja aurinko paistelee. Oli jopa ihan kiva kävellä bussiasemalta kotiin pari kilsaa.

Sitten jos kaffeplörö ja salikassin pakkaus.

Oli kyllä taas sellanen ihmettely päivä että jos huomenna kun on kaiken logiikan mukaan uusi päivä, niin jos olis jotenkin intoa ja virtaa täynnä. Ihan keskiviikon kunniaksi.

Prisman liukuportaat taas huollossa. Joutuu kävelemään kauppaan. #länsimaisenihmisenahdinko

E: ja joku urpo ei osaa käyttää pakettiautomaattia.

Mutta ihan puhtaasti mielenkiinnosta, kuinka tää toimii perseen kanssa ?
Hinkataanko peräaukkoa käsin, kun samalla suihkutellaan ? Mä en vaan oikeen oo tajunnut tätä koskaan.

Suihkutellaan ja sitten kuivataan paperilla, jolloin pois pyyhkiintyy mahdolliset loppujämät. Lopuksi tarvittaessa rasvaus (Bepanthen). Mutta ei siis tarvitse hinkata käsin. Minun peräaukkoni ei kestä paperilla raastamista. Olen ns herkkäpeppu.

Suihkutellaan ja sitten kuivataan paperilla, jolloin pois pyyhkiintyy mahdolliset loppujämät. Lopuksi tarvittaessa rasvaus (Bepanthen). Mutta ei siis tarvitse hinkata käsin. Minun peräaukkoni ei kestä paperilla raastamista. Olen ns herkkäpeppu.

#tsek
#mitäskysyitte
#enrasvaa

Kyä se näin! RISMA!

http://www.tamperelainen.fi/artikke...a-yhteen-kuvaan-mita-mielta-sina-olet-aanesta

"Tampere tiivistettynä yhteen kuvaan" – Mitä mieltä sinä olet? Äänestä
2375893.jpg

Internetkäyttäjän mielestä tähän kuvaan kiteytyy tamperelaisuus. Mitä mieltä sinä olet?

Riemurasia

– Tampere tiivistettynä yhteen kuvaan, pelkistää tuntemattomaksi jäävä kirjoittaja suositussa Riemurasia-yhteisöpalvelussa.

Kuva on otettu lokakuun viimeisellä viikolla ja paikkana on nähtävästi Tampereen Kalevan Prisma. Kaupan valomainos on kuitenkin ajautunut epäkuntoon – sen P-kirjain on nimittäin sammunut. Nyt lukuasu on jo huomattavasti kansankielisempi risma.

Mitä mieltä sinä olet? Onko vastaasi tullut vieläkin tamperelaisempaa kuvaa? Vinkkaa vaihtoehdostasi toimittaja Pekka Ruissalolle – pekka.ruissalo@tamperelainen.fi

Jatketaan kevyellä ruokavaliolla, kun taas pari reissupäivää. Semi ok @ Classic Pizza Hki.

muoks. nuo suolakurkut oli pizzassa vähän perverssiä.

Liitteet

• 1509469146124795683460.webp
    1509469146124795683460.webp
    762,5 KB · Katsottu: 155
Tuosta ei puutu kuin litran tuoppi :)
Totta, olihan pizzankin nimi Hangover. Painaa vaan edellisviikonloppu sen verran vieläkin, että pakko yrittää skarpata. Litran tuopit on muutenkin melkoista tulella leikkimistä, jos ei dokaamistarkoituksessa vedä.

Tulevana viikonloppuna oliskin sitten pikkujoulut, jonne olisi melkein mentävä aveciksi... Vielä ei voi sanoa, että liikaa janottaisi, mutta usein mieli kyllä muuttuu perjantaina puolen päivän jälkeen.

Back
Ylös Bottom