Rich Piana

Mun mielestä 90% tosta pätkän tilanteista oli jo kertaalleen näytettyä, mutta oli vain editoitu ja leikattu uudelleen.
Jäi vähän haudallahyppely fiilis kun mainoskuvat tuotteisiin oli niin ämpätty myös.

Mun mielestä 90% tosta pätkän tilanteista oli jo kertaalleen näytettyä, mutta oli vain editoitu ja leikattu uudelleen.
Jäi vähän haudallahyppely fiilis kun mainoskuvat tuotteisiin oli niin ämpätty myös.
Ehdit varmaan nähdä jo silloin kun tuo video oli aiemmin youtubessa yhden päivän.

Eipä tuossa itselle ainakaan mitään merkitystä ollut oliko uutta matskua vai ei, mutta tuli tsekattua/kuunneltua ja kun kuuli tutun äänen ja maneerit niin meinasi vähän ikävää puskea.

Rich jätti ISON aukon bodi sceneen.Vaikee keksii täyttäjää,kunnei ennen Richiäkään moista ole ollut.
Tää ex bitch Sara tietty postannu tuubiin,mun mielestä negatiivista paska videota jossa mies
päissään tai matalissa sokereissa hotellihuoneessa.En viiti edes tänne linkata,pitää sen verran
kunnioittaa edes vainajaa.R.I.P Rich!

Rich jätti ISON aukon bodi sceneen.Vaikee keksii täyttäjää,kunnei ennen Richiäkään moista ole ollut.
Tää ex bitch Sara tietty postannu tuubiin,mun mielestä negatiivista paska videota jossa mies
päissään tai matalissa sokereissa hotellihuoneessa.En viiti edes tänne linkata,pitää sen verran
kunnioittaa edes vainajaa.R.I.P Rich!

Matalissa sokereissa? :D Kai sitä silläkin nimellä voi kutsua.

Kova ikävä tulee kyllä, aina oli tottunut näkemään uutta viihdyttävää settiä mieheltä. Itse muuten lähetin Chanelille piirtämäni muotokuvan Richistä. Tuntui hyvältä tavalta kunnioittaa yhtä idolia lähettää se hänen kumppanilleen, ja ihme kyllä Chanel vastasi melkein heti kun kyselin, haluaako tekemäni muotokuvan :)

Matalissa sokereissa? :D Kai sitä silläkin nimellä voi kutsua.
Rich Piana is too INCAPACITATED to give CONSENT to be filmed in PRIVATE while HALF-NAKED, barely able to stand and completely HELPLESS. That does not stop Sara Piana, who PRETENDS TO BE CONCERNED while feigning fear, from filming him while he is having a serious diabetic emergency. She knows all he needs is sugar (or a fucking ambulance) but doesn't help him open the candy on the bed, and Rich is seen having to reach for cookies himself.

Kova ikävä tulee kyllä, aina oli tottunut näkemään uutta viihdyttävää settiä mieheltä. Itse muuten lähetin Chanelille piirtämäni muotokuvan Richistä. Tuntui hyvältä tavalta kunnioittaa yhtä idolia lähettää se hänen kumppanilleen, ja ihme kyllä Chanel vastasi melkein heti kun kyselin, haluaako tekemäni muotokuvan :)

Hitto soikoon, linkkaas kuva myös tänne foorumille!

Back
Ylös Bottom