Täällä nastoilla, ContiIceContactPaljon oli lunta täälläkin. Ei yllättänyt, eilen vaihdoin alle Continental Vikingcontact - kitkat.
Muutenkin 4x4, 450nm ja +2000kg.
Antaa loskan olla.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Täällä nastoilla, ContiIceContactPaljon oli lunta täälläkin. Ei yllättänyt, eilen vaihdoin alle Continental Vikingcontact - kitkat.
Muutenkin 4x4, 450nm ja +2000kg.
Antaa loskan olla.
Kas kas, sitähän on jo kikkelinmitta.
Ensimmäiset jouluvalot bongasin tällä viikolla.
Hyvää, pahaa, rahaa.Aivastuksia tulee itellä aina tasan kolme putkeen.
Olen aina elänyt tän periaatteen mukaan ja koska aivastan yleensä lähes poikkeuksetta vain kaksi kertaa putkeen, väkisin pinnistelen sellaisen tyttömäisen "TIRSKISPÄRSKIS" aivastuksen kolmanneksi. Siksi varmaan olen köyhä.Hyvää, pahaa, rahaa.
Sama!Olen aina elänyt tän periaatteen mukaan ja koska aivastan yleensä lähes poikkeuksetta vain kaksi kertaa putkeen, väkisin pinnistelen sellaisen tyttömäisen "TIRSKISPÄRSKIS" aivastuksen kolmanneksi. Siksi varmaan olen köyhä.
Alaikäisten?Ei kai täällä kukaan sitä metsäpetoa puolustella kehtaa...?

Mieshän voi aina sanoa että enhämmää voinut tietää minkä ikäisiä naiset ovatAlaikäisten?
![]()
#eisentartteollaraiskausMieshän voi aina sanoa että enhämmää voinut tietää minkä ikäisiä naiset ovat
Eikä varttuneempienkaan naisten vuosien ahdistelu mikään hups vahinko ole...![]()